🌞16.fejezet🌛

344 23 8
                                    

Kook szemszög:

Percekig csókoloztunk ,ami egyszerűen hihetetlenül jó volt. Minden porcikám bizsergett, főleg ott ahol megérintett, hisz kezei egy pillanatra sem nyugodtak. Hol csipőmet szorongatta hatalmas meleg kezeivel, hol pedig oldalam simogatta ,vagy éppen fenekem markolászta, ami kibaszottul tetszett nekem. Én eközben végig mozogtam férfiasságán, egyik kezem polója alatt mig másikkal haját téptem ,amit mély férfias morgásokkal tűrt. Kibaszottul akartam őt, mindenhogy. Azt akartam hogy magáévá tegyen. Hogy minden egyes porcikám megjelölje. Az övé akartam lenni.Mindennél jobban akartam, hogy véglegesen bevésődjön nekem. Fogalmam sincs, hogy mióta is akarom őt ennyire, hisz ezelőtt sosem gondoltam arra, hogy több is lehetne köztünk. De az első tüzelésem óta egyszerűen nem tudok másra gondolni. Minden pillanatban arra vágyom, hogy hozzám érjen. Bárhogy ,csak érjen hozzám. Egyre többször nyögött a csókunkba ,és az érintései is egyre durvábbak voltak, minden egyes mozdulatán látszott, hogy már elvette az eszét a vágy. Már ő írányitotta a csipőm mozgását ,ami egyre gyorsabb és gyorsabb volt. Csókja is egyre szenvedélyesebb lett, de ami nagyon zavart, hogy még igy sem mélyitette el csókunkat egyszerűen csak tépte ajkaimat. Bármennyire is nagy volt benne a vágy, akkor sem mélyitette el csókunkat. Hiába próbáltam én kezdeményezni azt a fajta csókot, nem hagyta. Annyira kiakarom próbálni milyen lehet az, hisz a barátaimtól sokszor hallottam róla ,de sosem próbáltam még, de ha ez ilyen jó, akkor az csak mégjobb lehet. Annyira elkalandoztam ,hogy észre sem vettem mire készül. Olyan hirtelen ért, amikor forditott helyzetünkön, hogy majdnem fel is sikitottam ,de szerencsére Tae egy pillanatra sem hajolt el ajkaimtól. Most ő dörzsölte magát hozzám ,ami nem kicsit volt jó érzés.Egyik keze folyamatosan simogatott ,ott ahol csak ért. Másikkal pedig kezeim fogta fejem felé, összekulcsolva igy kezeinket. Elszakadt ajkaimtól majd nyakam vette célba. Szívta, csókolta, sőt néha még meg is harapta óvatosan a vékony bőrt, ami belőlem hangosabb nyögéseket váltott ki. Bármit tesz velem az egyszerűen csodálatos. Imádom minden egyes érintését.

-Annyira kibaszottul magamévá akarlak tenni, hogy arra nincsenek szavak. Minden porcikád szétakarom tépni ,hogy aztán apró darabokra hullj az élvezettől. Mondta vágyittas hanggal, és tűz piros szemekkel ,végig simitva testemen. Itt már egyértelmű volt ,hogy a farkasa átvette felette az írányitást. Ő most egy kiéhezett alfa ,akit a vágy írányit. De mégis. Tisztában vagyok azzal, hogy még igyis ott van Tae ,és nem tudna bántani, igy nyugodt szívvel adom át magam neki. Azt csinál velem amit csak akar. Nem tudnék ellenkezni ,és nem is akarok. Ahogy mondta minden egyes porcikámnak külön figyelmet szentelt. A kavicsaimnak kínzóan is sokat. Már azt sem érdekelt ,hogy meghallják nyögéseimet csak átadtam magam az élvezetnek, és hagytam hadd csináljon azt velem amit csak akar. Már épp húzta volna le rólam az alsómat mikor hirtelen nyilt az ajtó.

-Uu baszki ne haragudjatok, nem gondoltam volna ,hogy ilyen hamar kibékültök. Mentegetőzött Jackson miközben eltakarta a szemeit. Nagyon kínos volt a szituáció, és eléggé dühös is voltam rá, amiért megzavart minket, hisz ha nem jött volna akkor.... Na jó inkább nem is gondolok arra mi történt volna ,hisz a merevedésem még mindig jelen volt ,és kibaszottul szoritott már az alsóm is. De amit a legjobban bántam, hogy ugy tűnik ennyi kellett ahoz, hogy Tae újra visszatérjen ,hisz egyből elhúzodott tőlem ,persze ugy állt, hogy takarjon engem ,de elég tisztán látszott az arcán a zavarodottság és a megbánás
-Mit szeretnél Jackson? Fordult felé Tae cseppet sem jókedvűen. Én pedig addig felvéve Tae polóját takargattam magam. Hisz az egy dolog, hogy Tae előtt nem vagyok félénk ,de mások előtt nem szívesen mutogatom magam, meg amugy is nekem ő az alfám, igy más nem is láthat engem ruha nélkül csak Tae.

-Bocsi csak beszélni akartam veled valami fontos dologról de ráér később is. Mondta miközben látszott rajta, hogy rohadtul zavarban van ,és nem is meri felemelni a fejét, csak a padlót bámulja. Egy kicsit meg is sajnáltam szegényt de aztán eszembe jut ,hogy mi is történhetett volna ha nem nyit be hanem mondjuk kopog ,vagy megvárja mig mi megyünk le ,és egyből a harag veszi át az együttérzés helyét. Mostmár tuti ,hogy nem fogja folytatni Tae amit elkezdtünk, hisz tisztán látszik rajta ,hogy megbánta a dolgot ,ami nem kicsit esik szarul nekem.... Bezzeg ha Jennieről lenne szó....

Blood Sweat & Tears (Vkook) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora