Momo și-a mărit ușor ochii la acțiunea făcută de băiat, decizând într-un final să se lase purtată de val sub grația buzelor moi și pline care o atingeau cu tandrețe și plasându-și mâinile pe gâtul brunetului.
Pașii care au început să se audă în vecinătatea holului au determinat-o pe fată să rupă sărutul chiar dacă nu asta era ceea ce își dorea cu adevărat, respirațiile lor rapide intersectându-se odată cu ochii lor doritori, prințesa trăgând aer în piept înainte de a vorbi.
— Nu e un loc potrivit și indicat pentru a face asta.
Hyunjin a înțeles unde bate fata, aprobând înțelegător și prinzându-i mâna în a lui pentru a părăsi împreună baia, trecând prin mulțimea de tineri care comunicau între ei și urmând scările din colțul încăperii pentru a urca la etajul gol al palatului, loc unde au întâlnit doar multe mese apropiate de care nu a fost nevoie în organizarea balului.
Bruneta s-a lăsat purtată înspre masa din colț, privind pofticioasă la cum brunetul a tras un scaun de sub masă pe care s-a așezat, cu o mișcare ageră fiind trasă în poala lui având picioarele pe lângă ale sale.
Un alt sărut alert a fost început de băiatul nerăbdător care și-a înfipt mâna în părul moale și mătăsos al celei de deasupra lui, jucându-se cu el și mângâind fiecare parte a corpului lui Momo pe care cealaltă mână a lui o explora.
— Mă faci să-mi pierd mințile.
Rostește Hyunjin după ce a fost obligat să se despartă din sărut în căutarea lacomă a aerului, coborându-și privirea pe degetele curioase ale fetei care au ajuns pe cravata lui, desfăcându-i nodul și coborând spre nasturii de la cămașa care i se mula perfect pe corpul musculos, asupra cărora a aplicat același tratament până a ajuns la jumătate.
Gest ce i-a uimit și mai tare pe ambii a fost atunci când buzele lui Momo au lăsat un mic sărut pe pieptul gol al celui de sub ea, urcând din nou la buzele murdărite de culoare roșie ale brunetului ale căror margini a început să le curețe cu degetele mari.
Buzele ale cărui ruj a fost întins peste tot s-au apropiat iarăși de ale băiatului, Hyunjin așteptând entuziasmat ca prințesa din brațele lui să îl răsfețe cu alte atingeri dulci însă chiar dacă a dat impresia că îl va săruta, Momo s-a oprit chiar în fața lui, scăpând un scurt râset.
— Așa e.
Replică înainte de a se ridica din poala lui, ducându-și o mână înspre buze și începând să șteargă excesul de ruj de pe lângă acestea sub privirea confuză a prințului, oferindu-i un zâmbet batjocoritor înainte de a-i întoarce spatele și a porni înspre scările pe care a urcat.
— Momo, să nu îndrăznești să faci asta! Întoarce-te chiar acum!
Bruneta a rânjit satisfăcută de tonul nedumerit și frustrat al prințului, privindu-l peste umăr și făcându-i cu ochiul înainte de a-l abandona de izbeliște la etaj.
În timp ce cobora cu atenție treptele, avea grijă să șteargă orice urmă suspicioasă de pe mandibula ei, pășind liniștită de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat înspre masa unde părinții ei și ai lui Hyunjin ședeau.
Cele două mame și blondul și-au mutat privirea pe fata care își căuta rujul pe care era destul de sigură că îl lăsase pe masă, după câteva secunde bune de căutări renunțând. Îi era de-ajuns că mama ei își fixase ochii suspicioși pe buzele ei care nu mai erau atât de colorate ca la început, căzând frustrată pe scaunul ei în timp ce mai analiza prinții ce se strânseseră în încăpere. Din fericire nu era nici vorbă de Bangchan.
La nici trei minute distanță de venirea lui Momo, brunetul s-a prezentat înapoi pe locul lui cu toți nasturii încheiați și părul aranjat, însă cravata pe care mai devreme o purta la gât se afla acum în buzunarul sacoului său.
CITEȘTI
𝖱𝗈𝗒𝖺𝗅 𝖫𝗈𝗏𝖾 » 𝖧. 𝖧𝗒𝗎𝗇𝗃𝗂𝗇 ✓
Ficção Histórica❝E potrivit un om de rând pentru o prințesă atât de frumoasă?❞ ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ momo; tzuyu; leeknow; minho; prince; kimjennie; princess; twice; royal #2 ➯ momo; tzuyu; bangchan; minho; princess; twice; royal; prince; kimjennie; leeknow #3 ➯ bangc...