— Vei avorta acel copil, Momo.
Îi comunică Hyunjin cât se poate de serios și hotărât chiar sub privirea mamei lui care terminase treaba cu Eunwoo și îi dăduse voie să plece, Momo deschizându-și șocată gura.
— C-Ce? Să-l avortez?..
Rostește bruneta în timp ce aștepta o altă replică din partea regelui, înghițind în sec întrucât nu știa cum să reacționeze sau ce să mai zică.
— Cum să-l avortez, Hyunjin?
Vocea ei slabă s-a făcut din nou auzită în urechile lui Hyunjin care a ignorat-o, făcându-le în schimb semn celor două gărzi ce stăteau lângă castel să îl ia pe Minho și să-l urce în trăsură.
Regina cea mică imediat a tresărit când brațele șatenului au fost prinse de cei doi cavaleri care l-au forțat să intre în trăsură, întorcându-și imediat privirea agitată înspre soțul ei care o privea cu mâinile la spate.
— Hyunjin, nu-i face rău! Te implor!
Văzând că nicio vorbă de a ei nu avea de gând să schimbe deciziile brunetului, Momo și-a fixat fratele cu privirea înainte de a înainta câțiva pași înspre el, fiindu-i frică de ceea ce avea să i se întâmple fiului de negustor.
— Felix, spune-le te rog să nu îi facă rău! Convinge-l pe Hyunjin să-l cruțe!
În timp ce fata rostea prima frază, Hyunjin le-a întors tuturor spatele și a pășit în interiorul castelului vrând să se schimbe de haine, Felix privindu-și la fel de dezamăgit sora.
— Cred că știi și tu, Momo, că nimeni nu este în măsură să se împotrivească furiei lui Hyunjin. Este vina ta tot ce se întâmplă acum.
Cuvintele băiatului au panicat-o și mai tare pe brunetă, Momo trecându-și mâinile prin păr înainte de a se grăbi să intre în urma soțului ei, însă a fost imediat oprită de vocea Reginei Hwang.
— Unde crezi că te duci?
Auzindu-i vocea ce îi creea numai sentimente neplăcute, tânăra a încercat să-și ignore toată nemulțumirea pe care o simțea din partea soacrei sale, întorcându-se înspre regină pentru a vorbi cu ea.
— În casa mea.
— Asta nu mai e casa ta. Nu mai ești binevenită aici după tot ce ai făcut.
Mama Hwang a făcut câțiva pași înspre Momo în timp ce autoritatea din tonul ei începea să fie din ce în ce mai sesizabilă, Felix și Jennie privind tăcuți scena întrucât nu aveau vreun drept la replică.
— Să-mi zică Hyunjin asta, și eu voi înțelege. Altfel, nu am de gând să te ascult.
Î-o taie bruneta înainte de a intra în castel luând urma regelui, încălțările ei auzindu-se cu ecou pe podeaua lucioasă care avea s-o ducă la scările mari ce urcau înspre etaj.
Ușa dormitorului lor a fost deschisă cu reținere de către fată, intrând în încăpere și privindu-și soțul cum își închidea nasturele pantalonilor pe care îi îmbrăcase.
— Putem continua discuția?..
— Nu. răspunde imediat Hyunjin, fără însă a-și privi regina.
— Nu mă poți pune să avortez un copil nevinovat.. Copilul nostru..
— Momo, ai face bine să pleci până nu mă enervez și mai tare.
O atenționează brunetul în timp ce evita contactul vizual, luându-și sacoul de pe pat și vrând să treacă pe lângă ea pentru a părăsi camera însă a fost oprit de regina ce i-a blocat calea.
CITEȘTI
𝖱𝗈𝗒𝖺𝗅 𝖫𝗈𝗏𝖾 » 𝖧. 𝖧𝗒𝗎𝗇𝗃𝗂𝗇 ✓
Fiction Historique❝E potrivit un om de rând pentru o prințesă atât de frumoasă?❞ ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ momo; tzuyu; leeknow; minho; prince; kimjennie; princess; twice; royal #2 ➯ momo; tzuyu; bangchan; minho; princess; twice; royal; prince; kimjennie; leeknow #3 ➯ bangc...