༺ ①⑤ ༻

297 28 53
                                    

— Ce-ar fi să nu vă mai credeți în filmele cu spioni, și să ne acordați un dans?

Felix, Jennie și Momo au privit pe rând către prințul care pusese întrebarea în timp ce privea adânc în ochii brunetei, întorcându-se pentru câteva secunde către blond și făcându-i cu ochiul înainte de a întinde mâna înspre Momo.

Fata și-a coborât privirea pe mâna lui ce reprezenta o invitație la un mic vals pe melodia ce se auzea estompată, Jennie apucând și ridicând totodată mâna lui Momo pe care a plasat-o rapid în a lui Hyunjin, acesta zâmbind către șatenă înainte de a îndruma prințesa spre locul unde acum câteva secunde stătea cu Felix.

— Aish, băiatul ăsta.. Flirtează cu sora mea chiar în fața mea! Ce nerespectuos! afirmă Felix amuzat, urmând să-și mute privirea în ochii prințesei care luceau ca două stele în lumina nopții.

Și-a dres vocea și a rămas pentru câteva secunde stană de piatră întrucât nu știa dacă intenția prințesei este aceeași, luându-și inima în dinți și decizând să nu mai fie un papă-lapte.

Îmi acorzi acest dans?

Întreabă cu o voce joasă, Jennie zâmbind satisfăcută și coborând treptele pentru a ajunge pe aleea de ciment pe care prințul stătea, cei doi împreunându-și mâinile și pornind în partea opusă lui Momo și Hyunjin.

— Găsești orice ocazie ca să fii aproape de mine..

Vorbește bruneta îndată ce respirația prințului îi mângâie pielea gâtului, amplificându-i bătăile puternice ale inimii din cauza sperieturii calului de mai devreme.

Șocuri electrice au fost trimise în tot corpul ei provocându-i piele ca de găină îndată ce Hyunjin și-a plasat palmele pe mijlocul ei și a eliminat fiecare particulă de aer ce le despărțea trupurile.

— Ce te-a determinat să vrei să ne asculți discuția?

— Cred că, până la urmă, m-ai făcut să-mi pierd mințile și să recurg la acțiuni pe care în mod normal nu le-aș fi făcut..

— Îmi place acest răspuns, vreau să-l aud mai des.

Momo și-a așezat palmele transpirate pe după gâtul lui și i-a acceptat apropierea, vârfurile nasurilor lor atingându-se și determinând-o pe brunetă să-și închidă ochii în timp ce adierea ușoară a vântului se juca cu șuvițele ei blonde și brunete.

— Pot să întreb ce făceați în spatele meu și al lui Hyunjin?

Jennie și-a ridicat privirea în cele două perle cristaline în care se răsfrângea lumina puternică a lunii, observându-i sprânceana ridicată și provocându-i buzele să se arcuiască într-un zâmbet.

— Poate că tot ce voiam era acest dans la care să fie martore doar stelele de pe cer.

Zâmbetul sincer de pe chipul fetei s-a molipsit la băiatul cu pistrui, Felix ducându-și chipul în scobitura gâtului ei și inhalându-i adânc parfumul care a trezit în el o dorință apăsătoare de a-l simți mai des.

Chiar dacă cei patru prinți știau că doar persoanele care sunt atrase unele de altele și vor să formeze un cuplu în viitor dansează așa de apropiați și mai ales în fața tuturor pentru a-i înștiința, nu le păsa că oricine poate apărea dinăuntru să îi vadă și să înțeleagă greșit întrucât toată lumea știa că Momo este pe cale să fie viitoara noră a familiei Chou iar Hyunjin viitorul ginere al familie Chou. Era total greșit ca cei doi să fie văzuți împreună din moment ce nu au anunțat nimic și nu a fost sesizată o altă apropiere de-a lor în afara acestei nopți de bal.

𝖱𝗈𝗒𝖺𝗅 𝖫𝗈𝗏𝖾 » 𝖧. 𝖧𝗒𝗎𝗇𝗃𝗂𝗇 ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum