3

187 32 2
                                    

"Είναι καιρός να ετοιμαστούμε, έτσι;"  είπε ο Jimin στα δύο αγόρια, καθώς άκουγαν τις άλλες νοσοκόμες να μιλούν για τον πόλεμο που άρχιζε σιγά-σιγά.

Φήμες και ειδήσεις κυκλοφορούν όλη μέρα. Ο στρατός της Βόρειας Κορέας χτυπά νότια και οι συνεχόμενες συγκρούσεις χειροτέρευαν τα πράγματα.

Αναρωτήθηκε αν οι φήμες ήταν όντως αληθινές, αλλά η συνεχιζόμενη προηγμένη στρατιωτική εκπαίδευση που γινόταν έξω του απέδειξε το αντίθετο.

Δεν μπορούσε να σταματήσει το σφίξιμο στο στομάχι του. Πόσο γρήγορα όλα είχαν αλλάξει, θα άλλαζαν.

Το μυαλό του έτρεξε πίσω στην οικογένειά του, ήθελε να είναι μαζί τους τώρα. Ήξερε όμως, ότι αυτή τη στιγμή, αυτό το μέρος χρειαζόταν τη βοήθειά του.

"Ω ναι! Τελειώσαμε σύντροφε" αναφώνησε ο Jin που μόλις πήρε αίμα από ασθενή για πρώτη φορά και του έκλεισε πονηρά το μάτι πριν του βάλει έναν επίδεσμο.

"Εσύ μόλις-"

"Του έκλεισες το μάτι!" είπαν άναυδοι ο Jimin και ο Taehyung, όταν ο ασθενής είχε φύγει πλέον και ο Jin στριφογύρισε τα μάτια του.

"Τι; Ελάτε, ήταν πολύ σέξι. Πρέπει να σας διδάξω πολλά, παιδιά" Αναστέναξε καθώς δούλευε πάνω σε έναν καθαρισμό, πριν τελειώσουν όλοι με την εκπαίδευση τους.
Δεν είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που άρχισαν να δουλεύουν ως νοσοκόμοι και η πρώτη τους δουλειά εδώ ήταν ήδη πιεστική.

"Παιδιά άντε παμε, θέλω να γνωρίσετε τον καλύτερο μου φίλο!" είπε ο Jimin. Ο ενθουσιασμός φαινόταν στη φωνή του, καθώς έσυρε τα δύο αγόρια μαζί του. 
Ήταν η ώρα του γεύματος, οπότε δεν ξαφνιάστηκαν όταν τους έσυρε στην καφετέρια.

Αυτό που εξέπληξε τον Taehyung περισσότερο, ήταν σε ποιο τραπέζι τους είχε σύρει. Ολόκληρη η έκφραση του άλλαξε.

"Αυτός είναι ο Hoseok, φίλος από την πατρίδα μου και αυτοί είναι οι σύντροφοί του", είπε ο Jimin καθώς προχωρούσε προς τον καθισμένο Hoseok, ο οποίος χαμογέλασε στα δύο αγόρια. 

Αλλά τα μάτια του Taehyung δεν μπορούσαν να μην περιπλανηθούν στο απροσδόκητο πρόσωπο που καθόταν στο τραπέζι με τον Hoseok.

Οι σκέψεις του περιπλανήθηκαν πίσω σε εκείνη τη νύχτα πριν από δύο μέρες. Εκεί που είχε μιλήσει για πρώτη φορά εδώ και καιρό και ήλπιζε για τελευταία, με αυτόν τον άντρα.

military base || 𝘵𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬 ✅Where stories live. Discover now