22

145 21 0
                                    

"Ας το γιορτάσουμε που είσαι πάλι καλά!" αναφώνησε ο Jin  μόλις μπήκε μέσα στο δωμάτιό τους, βρίσκοντας τον Taehyung καθισμένο στο στρώμα με τα μαλλιά του ακατάστατα. Ο Jimin  ακολούθησε μετά απο λίγο, με τα χέρια του γεμάτα μπουκάλια με αλκοόλ.

Τρόμος εμφανίστηκε στο πρόσωπο του Taehyung, όταν τους είδε. "Ω, όχι, δεν θα το κάνουμε ξανά αυτό."
Είπε, ενθυμούμενος τι είχε συμβεί την τελευταία φορά που επιχείρησαν να πιουν. 
Δεν πήγε και με τον καλύτερο τρόπο.

"Ήταν όμως πολύ διασκεδαστικό. Τέλος πάντων, δεν χρειάζομαι αλκοόλ όταν έχω τον καλύτερό μου φίλο" χαμογέλασε ο Jin πριν καθίσει δίπλα του. 

"Συμφωνώ" είπε ο Jimin, πριν κάτσει και αυτός μαζί τους στο πάτωμα. 

Ένιωθε ωραία. Σήμερα το πρωί ένιωθε πολύ ωραία. Είχε ξυπνήσει μόνος, χωμένος κάτω από την κουβέρτα, καθώς ο Jungkook είχε φύγει για την πρωινή του προπόνησή.

Η ζεστασιά του είχε παραμένει στο δέρμα του και θα ήταν ψέματα, αν έλεγε ότι δεν θα ήθελε να είχε μείνει για λίγο ακόμα μαζί του.
Είχε καιρό να κοιμηθεί έτσι, με τόση ευκολία, χωρις να ξυπνήσει ούτε μια φορά τη νύχτα. 

"Υποθέτω τελικά, ότι όλοι μας έχουμε προβλήματα με τα αγόρια, πραγματικά μας κλέβουν τη διασκέδαση" αναστέναξε ο Jin καθώς όλοι έδειχναν να είναι σκεπτικοί και καταθλιπτικοί, αλλά το σχόλιό του έκανε τόσο τον Jimin όσο και τον Taehyung να γελάσουν.
Ήταν κάπως αλήθεια.

"Ο Yoongi δεν μου έχει ξαναμιλήσει από τότε που του είπα ότι o φίλος του είναι όμορφος"

"Γιατί θα το έκανες αυτό;!" αναστέναξε ο Taehyung.

"Δεν το εννοούσα έτσι. Απλά, όποτε δω κάποιον ή κάτι που είναι όμορφο, πάντα θα το πω. Ήταν κατά λάθος" αναστέναξε ο Jimin και ολόκληρο το σώμα του σωριάστηκε στο στρώμα.

"Νομίζω ότι αυτό το κόλλησες από μένα, συγγνώμη" απάντησε ο Jin.

Ο Taehyung πραγματικά αναρωτήθηκε τι συνέβαινε μέσα στο κεφάλι του καλύτερου του φίλου κάποιες φορές. Αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι δεν τον άλλαζε με κανέναν έτσι κι αλλιώς.

Μίλησαν για τα συναισθήματά τους και για εκείνα τα τρία αγόρια που φαινόταν να κατακτούν τις σκέψεις τους και να τους πληγώνουν, με τρόπους που δεν πίστευαν ότι θα πληγωθούν.

Αναρωτήθηκε πώς κάποιος μπορούσε να σε πληγώσει με τρόπο που δεν είχες σκεφτεί ποτέ ότι ήταν δυνατό. Πώς μπορεί κάποιος να σε πληγώσει ακόμα κι αν δεν το θέλει.

Ισως ήταν επειδή ένιωθε πολλά τελευταία, και μετά από τόσα χρόνια που του άρεσε ο Jungkook είχε αναρωτηθεί αν έφταιγαν τα αφόρητα συναισθήματα που δεν μπορούσε να εκφράσει μέχρι τώρα. Αυτό τον πλήγωνε.

Τότε, όταν ήταν νέοι, είχε μάθει να αποδέχεται το γεγονός ότι θα έπαιρνε μόνο λίγες λέξεις από εκείνον, αλλά καθώς ο χρόνος περνούσε, δεν άντεχε να μην κερδίζει περισσότερα,  περισσότερα από απλό μίσος μεταξύ τους.

Γι' αυτό ένιωθε τη ζεστασιά του Jungkook ακόμα στο δέρμα του, φοβούμενος να την αφήσει να φύγει..

military base || 𝘵𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬 ✅Where stories live. Discover now