Οι μέρες έμοιαζαν να περνούν πιο γρήγορα από το συνηθισμένο, αφού ο πόλεμος είχε ηρεμήσει, ο Taehyung ένιωθε επιτέλους σαν το σπίτι του.
Χαμογέλασε πριν πάει στον Jin και τον Jimin. Είχαν διάλειμμα τώρα θα το περνούσαν μαζί.
"Φαίνεσαι χλωμός, είσαι καλά;" είπε ο Jin, όταν ο Taehyung μπήκε στη νοσοκομειακή σκηνή.
Ένιωθε λίγο πεσμένος σήμερα, λόγω της εξάντλησης και τον ελάχιστο ύπνο αυτές τις μέρες.
Δεν θα έλεγε ψέματα όμως και αν έλεγε ότι ένιωθε εξαντλημένος από τη σκέψεις που τριγυρνούσαν στο μυαλό του όλες αυτές τις μέρες.
Το μυαλό του ήταν απασχολημένο με το να σκέφτεται ένα συγκεκριμένο άτομο."Είμαι καλά, απλά δεν κοιμήθηκα αρκετά χθες το βράδυ" είπε στον καλύτερο του φίλο, κερδίζοντας ενα ανήσυχο βλέμμα και στη συνέχεια επέστρεψαν στη συζήτηση τους.
Ξαφνικά όμως, όλα γύρω του άρχισαν να γυρίζουν και τα πρόσωπα μπροστά του έγιναν θολά. Καθώς έχανε τις αισθήσεις του και σωριάστηκε στο πάτωμα, η τελευταία του σκέψη ήταν ο στρατιώτης.
"Tae!" φώναξε o Jin, όταν ο μελαχρινός έπεσε στο πάτωμα. Οι δύο φίλοι έτρεξαν πάνω απο τον αναίσθητο νοσοκόμο..
Είχε νυχτώσει πλέον και στην στρατιωτική βάση επικρατούσε απόλυτη ησυχία.Ο Jungkook ήταν σε περιπολία απόψε, περνώντας απο όλα τα μέρη της βάσης για να ελέγξει τα πάντα.
Δεν είχε δει τον μελαχρινό όλη μέρα. Δεν ήταν ότι ανυπομονούσε κι όλας, απλώς δεν είχε συνηθίσει να μην τον βλέπει.
Μόλις βρέθηκε μπροστά στη νοσοκομειακή σκηνή, πηρε μια βαθιά ανασα περπατώντας μέσα.
Εκεί εντόπισε τον Jin. Μπήκε στον πειρασμό να τον ρωτήσει για τον Taehyung γιατί ακόμα δεν τον είχε δει πουθενά, αλλά όταν είδε τον νοσοκόμο να τρέχει καταπάνω του, δεν χρειάστηκε να πει τίποτα.
"Ξέρω ότι δεν γνωριζόμαστε καλά, αλλά ξέρω ότι είσαι σημαντικός για τον κολλητό μου. Οπότε αν μπορείς να κάνεις τον Taehyung να νιώσει καλύτερα, σε παρακαλώ-"
"Καλύτερα; Τι συνέβει στον Taehyung;"
Ο Jungkook δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα μετά τα λόγια του νοσοκόμου.
"Λιποθύμησε σήμερα το πρωί, ξεκουράζεται στο δωμάτιο-"
Προτού ο Jin προλάβει να ολοκληρώσει, ο στρατιώτης είχε ήδη βγει από την σκηνή και κατευθυνόταν προς το δωμάτιο του μελαχρινού.
YOU ARE READING
military base || 𝘵𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬 ✅
FanfictionIn which a soldier and a nurse meet in a military base during war. All rights go to the writer. 『 @btsmoon98 』