Ήταν κακή ιδέα να πιεί εξαρχής. Δεν ήταν συνηθισμένος.
Μετά από κάποια ώρα μεγάλης συζήτησης για τον Jungkook και τον Namjoon, οι δύο μεθυσμένοι φίλοι κατέληξαν στο σχέδιο να εισβάλουν στο δωμάτιο των δύο στρατιωτών και να τους αντιμετωπίσουν.
Ήταν πραγματικά κακή ιδέα.
Όταν κατάφεραν και σηκώθηκαν επιτέλους, ο Jin ειπε στον μελαχρινό, που προσπαθούσε να κρατηθεί σταθερός, να τον ακολουθήσει.
Βγήκαν από το δωμάτιο τους και προχώρησαν στη βάση, κατευθυνόμενοι στο δωμάτιο των στρατιωτών, κουτουλώντας καθ'όλη τη διάρκεια ο ένας πάνω στον άλλον.
"Αυτό είναι" ψιθύρισε ο Jin, καθώς στέκονταν έξω από το δωμάτιο.
Σήκωσε το χερι για να χτυπήσει την πόρτα, αλλά δίστασε και απλά μπούκαρε στο δωμάτιο.Ο Taehyung τον ακολούθησε αργά.
Ο ήχος που έκαναν, ξύπνησε και τους τέσσερις άντρες. Ο Hoseok άφησε αμέσως μια κραυγή βλέποντας δύο σκιές να μπαίνουν στο δωμάτιό τους στις τρεις τα ξημερώματα.
Η κραυγή ξύπνησε και τους υπόλοιπους ετοιμοπόλεμους στρατιώτες μέσα στο δωμάτιο. Ο Jungkook σηκώθηκε αμέσως, νομίζοντας ότι ήταν επίθεση, αλλά μπροστά τους αντίκρισαν τον Jin και τον Taehyung.
"Τι στο διάολο κάνετε εδώ παιδιά;"
"Αυτό θέλω να μάθω και εγώ, Jin;" είπε ο Namjoon κουρασμένα ενώ κοιτούσε τα όρθια αγόρια δίπλα στην πόρτα.
Ο Jungkook είχε ήδη σηκωθεί από το κρεβάτι, περπατώντας προς τους δύο, αλλά πριν προλάβει να φτάσει κοντά τους, ο Taehyung άπλωσε το χέρι του μπροστά του σταματώντας τον.
"Μην με πλησιάζεις! Μείνε εκεί" αναφώνησε.
Μιλούσε με δυσκολία και τελικά οι άντρες κατάλαβαν γιατί εισέβαλαν στο δωμάτιό τους τέτοια ώρα. Ήταν μεθυσμένοι και ήταν κάτι παραπάνω από προφανές.
"Πλάκα μου κάνεις γαμώτο, είσαι μεθυσμένος" Η φωνή του Jungkook ήταν βραχνή, γιατί μόλις ξύπνησε και ήταν ήδη εκνευρισμένος με το γεγονός ότι ο Taehyung είχε πιει.
Αγνόησε τα λόγια του και τον πλησίασε πιάνοντας τον από τον καρπό.
"Τι-"
"Εσύ ερχεσαι μαζί μου. Namjoon πρόσεχε τον φίλο του"
Ο Jungkook απαίτησε και έσυρε τον διαμαρτυρόμενο μελαχρινό έξω απο το δωμάτιο.Τον πήγε μεσα σε ένα μπάνιο και ο Taehyung άνοιξε διάπλατα τα μάτια του όταν είδε πως ο Jungkook άνοιξε το κρύο νερό, αφήνοντας το να τρέξει στην μπανιέρα και μάζεψε τα μανίκια του.
"Θα με φιλήσεις;" ρώτησε συγκλονισμένος ο Taehyung, κερδίζοντας ένα θανατηφόρο βλέμμα από τον στρατιώτη.
Σηκώθηκε από τη θέση που ήταν σκυμμένος δίπλα στην μπανιέρα και τράβηξε τον νοσοκόμο.
"Μπες μέσα" πρόσταξε. Το κρύο νέρο θα τον δρόσιζε, καθώς είχε πιει πολύ.
Τα μάτια του Taehyung κοίταζαν εναλλάξ την μπανιέρα και τον στρατιώτη και αναστέναξε."Είμαι μόνο 20!"
"Taehyung μπες μέσα τώρα"
Ο μελαχρινός ακολούθησε τις διαταγές του και σύρθηκε προς τη μπανιέρα. Μεσα σε λίγα δευτερόλεπτα, όλο του το σώμα έτρεμε από τη δροσιά του νερού που τον περιέβαλλε.
Ο Jungkook ήταν σκυμμένος στη μπανιέρα, καθώς τον έπλενε πάνω από τα ρούχα του για να τον ξυπνήσει.
Ο Taehyung έφερε τα γόνατά του στο σώμα του, τυλίγοντας τα κρύα χέρια του γύρω τους.
"Kook;" είπε ο μελαχρινός απαλά, με τα μάτια του να κοιτούν το νερό κάτω από τα πόδια του.
Ο Jungkook δεν του απάντησε. Η ησυχία ήταν η απάντηση που χρειαζόταν.
"Με μισείς;" ψιθύρισε μετά από λίγο.
Ο Jungkook ήξερε ότι ο Taehyung δεν ήταν στη σωστή ψυχική κατάσταση αυτή τη στιγμή γιατί ήταν μεθυσμένος, αλλά όταν είδε τα στεναχωρημένα μάτια του, δεν μπορούσε να μείνει άπραγος.
Δεν του απάντησε όμως ούτε αυτή τη φορά.Μετά απο λίγα λεπτά που έμεινε στο νέρο, ο Jungkook έκλεισε τη βρύση και σηκώθηκε για να του φέρει μια πετσέτα.
Την τύλιξε γύρω από τον Taehyung, χωρίς να τον βγάλει από την μπανιέρα, νιώθοντας το κρύο δέρμα του, κάτω από το δικό του.Αλλά δεν μετακίνησε τα χέρια του και άρχισε να παρατηρεί τον μελαχρινό.
Το κεφάλι του ακουμπούσε απαλά στα γόνατά του, καθώς δεν είχε πει άλλη λέξη μετά από αυτό. Είχε αποκοιμηθεί.
Το χέρι του Jungkook ανέβηκε αργά στο μέτωπό του, νιώθοντας τη ζεστασιά κάτω από τα δάχτυλά του. Μετά έσκυψε προς το μέρος του, αφήνοντας ένα απαλό φιλί διαρκείας στο μέτωπο του Taehyung.
"Μακάρι να σε μισούσα"
BINABASA MO ANG
military base || 𝘵𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬 ✅
FanfictionIn which a soldier and a nurse meet in a military base during war. All rights go to the writer. 『 @btsmoon98 』