#7 - Zasraný blázinec

98 16 1
                                    

Jjjjjó! Čus, tady není Smusa, ale já, tá sadistická mrcha... Muahaha.

Ako vždy som hľadala inšpiráciu na YT, a tak som sa dostala k Smusiášovi. Aj vy čakáte, kedy začne dabovať Outlast DLC? Áno, aj ja si chystám brokovku...

Ideme ďalej. Kvôli tej záležitosti s vláskami vás poslali do blázinca. To ešte nie je najsilnejšia káva. Skrátime všetko, čo sa tam stalo a preskočíme k tomu bodu, kde vyhodíte do vzduchu spoločenskú miestnosť a začne taký kolobeh ako v Outlaste. Akurát tu sa nezabíja, len trochu mučí a tých doktorov pacienti zavierajú do svojich ciel. Tak. Ale aj tak sa tu nájde niekto ako Jožko Karbobrúska, či ten doktor, ktorý sa hraje na manikéra a furt si skáče pro lak.

No, takže utekáte, ostatní vás ignorujú a pod. Už ste skoro vonku, len musíte skočiť, pretože nejaký debil zatarasil všetky východy. Logic. No podhrabali vám sebavedomie, a tak nemôžete vykopnúť ani drevené okienko. Rozhliadnete sa naokolo a pod sebou uvidíte kríček. AHA! Dokonca sa leskne!

Karbobrúska a manikér sú za vami.


1. Je vám to jedno, zbláznite sa a idete im oproti. No a zvyšok snáď ste schopní si domyslieť. Napoviem vám - dva kýptiky, lajk a bós.

2. Otočíte sa k nim, postavíte sa do tanečnej pozície a zaspievajte: La la la la la

Svět je veselý

Hlavně když nemám

dicka v prdeli

HEY!

a skočíte a ujdete



SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeWhere stories live. Discover now