#11 - Mikrovlnka

101 18 7
                                    

Zdravím všetkých iluminátov! (rozhodujem sa medzi týmto a: Hellou, bitches!)

Raz a zas jsem tady, takže se připravte na jízdu... A púšťajte si ako ja dookola video vyššie.

Fajn, prejdime teraz k našej téme.

Ste doma sami, ste chorí, a vaši milovaný rodičia išli do kina aj s vašimi súrodencami. Hajzli. Hladný jak vykastrovaný vlk, kerý sa včil asi potĺka kdesi v Černobyle a znásilňuje srnky a má komplexy, idete do kuchyne, lebo mama vám nakázala diétu. Ale čo nevidí, to nevie, však?

Preobsmŕdate celú kuchyňu (preobsmŕdať, to kto ma naučil? Asi Smusa, keď som kukala Outlast. Alebo Peťan? WAT?), no a nikde nič. Spravili by ste si krupicovú kašu (ja robím iluminátsky dobrú), ale niekto zabudol kúpiť krupicu! S nasraným výrazom idete do špajze, ale zemiaky variť nechcete, vajíčka takisto, a nejsú ani posrané rožky.

Zronení si sadnete na stoličku, ale v tom vám svitne. KAKAO! I LOVE HIM! THIS IS THE TRUE LOVE! Ja to myslím seriózne. Keby môžem som kakaoholik. Asi aj som. Dám to slovo pridať do slovníka.

Takže pripravíte všetko, nalejete mlieko do hrnčeka, zamiešate s kakaom a možno cukrom, a dáte do mikrovlnky. Stačí tak na minútu nechať zohriať, to je najideálnejšie. No stane sa (neočakávane) niečo, čo ste netušili:


1. Chvíľu to bude vyzerať, že to je ako časovaná bomba a kakao nejakým spôsobom vybuchne, ale v pohode sa to zohreje a vy ste zamilovaný, do kakaa.


2. Pri vložení hrnčeku do mikrovlnky ste zabudli vybrať lyžičku. Než si to uvedomíte, začne tam (lyžičkas) tancovať jak Marry Popins, či Marilyn Monroe, či jak im je a vy sa pokúsite rýchlo zdekovať. No tesne predtým, ako to stihnete, tá mikrovlnka buchne jak sauna, keď tam dojde 1D či Justin Bobor (I hate them, a ešte predtým, než sa do mňa pustí nejaká jejich fanúšička, odpusti mi. Každý má iný štýl, ja napríklad nie som závislá od iluminátov). Popálený, s odtlakom tvaru lyžičky na xichte ležíte narazený do stoličky, zrejme ste založili požiar, no ale váš problém je, že susedia nie sú doma, a zase ide okolo ten zhajzlený sadista. Pre vás smola a pre neho.. no, dnes toho mal v robote dosť, šak aj Satanov pracovník si musí oddýchnuť; odpľuje si a odtancuje kdesi do bytoviek.


3. No nestane sa nič.


Znova sa ospravedlňujem, ak tam sú kraviny a vety nedávajú najmenší zmysel, ale bitches to určite pochopia. Zajtra budem mať čočky!


SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang