Pozrite sa na monitor. Teraz von oknom, ak nejaké máte. Teraz na hodiny. Ja toto píšem na hodine náboženstva v škole, čiže je 12:05. JAKO REBEL VOLE!
So zou are nekde u Rakušákú, destinácia Alpy. Kurva aj ze školskú klávesnicú, je to pojebané celé aj ze psem!
Ste hore na zjazdovke, no nemáte také skúsenosti (ako ja) a ste na najvyššom vrchu. Či jak to nazvat.
By the fucking way, idete dole.
1. Vôbec neviete, ako na to. Takže sa jebete dole prijebanou rýchlosťou, strmhlav jak sokol, no s tým rozdielom, že vy sa vyjebete na betóne a ostane po vás ani nie mastný flek. Lajk me, the tchesié.
2. Skúšate jak tak hýbať riťou, aby to malo nejaký ten efekt. No zrazu sa pred vami zjaví zľadovatelá plocha a zas sa vyjebete do nejakej špinavej kopky snehu a zostanete z nej visieť s riťou von.
3. Ste totálny majstri v lyžovaní, a tak jazdíte hore - dole, až si pri poslednom zjazde vás to prestane baviť. Začnete premýšľať nad chujovinami, čiže totálne nesústredení si skrížite nohy, spravíte kotrmelec, ale nejakým superman spôsobom zase dopadnete na nohy.
4. Je to podobné, ako v tretej možnosti. Len s tým rozdielom, že ako dopadáte na nohy, stihne vás vyfotiť amatérsky fotograf, a na vašu pamiatku ju povesí na fejsbuk s popisom: "Jebem na to, idem peši"
Ajm sorry, but I have no nálada... Dunno how to write nálada. A ešte k tomu mám knihy HP v angličtine, a musím povedať, že lepšie som sa nepobavila. Som na tretej knihe. Emejzing. PLUS! je ten máj, so.... I hate terms. Ak vás to aspoň trochu pobavilo, oznámkujte to! PLS...? Snáď som nevyšla z cviku, no whatever... Idem pozrieť svojmu psovi zuby, pretože akosi nechce žrať. No žerie, ale pomaly. A ten druhý potom otravuje. Je to zložité. Asi o nich napíšem nejakú časť.
SEE YA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dumb ways to die in real life
RastgeleNápad mi vnukla LonyTina, keď jej pri jednom z naších večerných Skype hovorov zadrbávalo. O ostatné sa starám ja, čiže je to totálny shit. !ENJOY!