Hellou, bitches! (môj nový pozdrav (?) I like bitches)
Som tu späť s novou časťou DWTD, a ako ste si v nadpise mohli všimnúť, preberáme tobogány. Je to nespisovné? Prečo mi to podčiarkuje? Nasrať, neriešim cudzie slová, či jak tomu je.
Začína sa teplejšie počasie, aj keď to tak často vôbec nevyzerá. Ja som na tobogáne bola tak dva-tri razy v živote. A ešte k tomu na Slovensku, takže nič moc. Raz skoro u rakušákov, ale to sme boli zo školy a učiteľky mi to nedovolili... Preč s druhou triedou!
Povedzme, že ste niekde v zahraničnom kúpalisku, vyjdete k jednému obrovskému bazénu, ale naokolo do diaľky tak 20m je akýsi tieň. Pozriete sa nad seba a tam je ten najmegasuperobrovskejší tobogán na svete. Má všetko, čo si len predstavíte. S tenkým natešeným hláskom sa mamičky opýtate, či môžete ísť. Tá vám samozrejme nevenuje pozornosť a ide sa opaľovať, čiže to znamená: "Rob si, čo len chceš, ale ak ma ošpliechaš, alebo vyrušíš, zmením sa na démona z pekla a skončíš vo svojej izbe do konca sveta." A to sa ešte krotím. Zažila som aj horšie, verte mi.
Po neuveriteľných chvíľach, než ste sa dostali až na úplný vrch tobogánu, ste zadýchaný jak sviňa, kerú niekto namazal olejom a začala sa piecť na 50° na slnku.
V očakávaní jak pelikán na Afričanovom pekáči si stúpnete do rady, ktorá je ku všetkému dlhá jak prijebané písomky z nemčiny (ja som asi v minulom živote bola žid) a slnko peče jak moja babka na Vánoce. Ak vám príde divné, prečo stále spomínam pečenie, dnes som mala na obed sprosté pečené kari, and I hate that.
Keďže toto je desiata časť, máte tu niečo prémiové.
Už ste na rade, od radosti sa idete pošťať, ale za vami je jedno satanské decko a strčí vás. Vy ste už stáli skoro na vode, tak vás to vyviedlo z miery a tá viac-menej sadistická časť začína. Konečne.
1. Získate rovnováhu a v amazing otočke lajk Chuck Norrisvlepíte tomu fanganovi facku, že v spomalenom zábere to vyzerá epicky. Skĺznete sa dole alá iluminát a pokračuje to tak až dovtedy, kým vás tatko nezavolá na večeru do bufetu. Čipsy!
2. Začínate na tej časti tobogánu, kde horná polovice nie je. Prepadnete cez okraj z tridsaťmetrovej výšky a končíte kdesi medzi ozdobnými stromami a detským bazénikom. Bohužiaľ, ten sadista tam prišiel so svojim synovcom a ten sa vám v tento, preňho krásny, deň vyští na hlavu. Have a nice, lovely day!
3. V pude sebazáchovy padnete na zadok a amazing drive 'round the tobogan sa začína. Ten sopliak skočí za vami a bude vás kopať do chrbta svojimi plesnivými nohami. Začnete sa biť na spôsob namyslené pipinky zo Stephfordu, či jak temu je (dat film - Stepfordské paničky (jak moja mama)), až sa zaseknete v zatáčke. Šokovane zostanete ticho aj s tým debilkom a začnú sa k vám pridávať ďalšie deti. Bude vás tam toľko, že taký tlak na vás začne pôsobiť, že ani fyzika to nevysvetlí. Ani Morgan Freeman. Proste sa všetci tak naserú, že vás začnú kopať a vás to zlomí. Čiže vyzeráte asi ako kostra Egypťana pri egyptskom tančeku s reumou v každej časti tela. Tak čo, DiScotty? Há? Ako si poradíš s týmto bodom? Určite nejako, ale som extra zvedavá.
V prípade, keďže je to spešl, že preskočíme tieto tri body, skončíme na konci tobogánu, kedy ste ho prešli v úplnom poriadku. Ale čo príde teraz?
1. Bohužiaľ pre vás, do bazénu skočil pribratejší pán či pani, a tak tam voda nie je (týmto sa nechcem navážať do tučných ľudí, v mnohých ohľadoch sú to fajn týpci). Drbnete na dno, niečo zlomené, niečo nie.
2. Takisto v bazéne voda není, ale z iného dôvodu. Sinice, čo povedať... Ale je ta bazén, čo ide postupne do hĺbky, takže sa šúchate dole, brucho popálené jak vo filme Ľadovo ostrý (Best). No, to je vyhovujúce mojim sadistik chúťkam. Sem jak maďar.
3. Proste padnete do vody, vyleziete z bazénu a idete domov, lebo vaša mama si sadla na hrable. Chudák záhradník.
Okej ľudia, ja som unavená, čiže ak vám niečo nedáva zmysel, domyslite si, alebo napíšte do komentov, pretože vrodená lenivosť mi nedovolí skontrolovať chyby. Ak sa vám páči pozdrav, teraz mi napadol nový, ale počkajte do budúcej časti. Takže lásočky, vetchú noc everywan a ja si idem dať kakao.
SEE YA!
ESTÁS LEYENDO
Dumb ways to die in real life
De TodoNápad mi vnukla LonyTina, keď jej pri jednom z naších večerných Skype hovorov zadrbávalo. O ostatné sa starám ja, čiže je to totálny shit. !ENJOY!