How's going bros, my name is.. no domyslite si.
Zdravím všetkých sadistov, ktorý si našli čas na toto... no, povedzme tomu ešte dosť miernené sadistické dielko. Nie tielko.
Mala som v pláne vydať aj veľkonočnú časť, ale tak na rovinu: lenivosť máme v rodine. Sesternica dosvedčí. Takže!
V tomto primitívnom aprílovom počasí idete niekde na klzisko (správne, aj ja som často primitívna) aj s kamošmi, dajme tomu. Je to fakt veľké klzisko, naokolo sú stromy v rozkvete, kdesi v pozadí nadáva upratovačka deťom a začne sa hádať s ich mamou. O čom však nevedel ani majiteľ klziska, ani vy bolo, že nejaký ožratý drevorubač, alebo proste niekto, kto si priniesol sekeru začal rúbať vysoký strom, ktorý je najbližšie pri klzisku. V tom strome sú cudzokrajné termity, ktoré zožerú aj oblečenie. Strom teda padne na ľad a zistí sa, že to klzisko je neustále zamrzávajúce jazero, čiže sem-tam je nejaká ta diera do vody.
Tá horšia správa je, že termity idú priamo na vás a vašich kamošov. Začnete sa korčuľovať cez tie diery a rozožraté polená a skáčete hrdinsky ako sfetovaný jednorožec. Zlaté.
Možnosti!
1. Otočíte sa, aby ste zistili, ako ste na tom. Uvidíte, ako je váš kamoš len v trenkách, prípadne aj podprsenke (je dovolené, aby aj chalani mali podprsenku) a začnete sa tak smiať, že sa termity dostanú k vám, zožerú vám oblečenie (ak nechodíte na ostro) a vy sa od hanby potknete a padnete do ľadovej vody a zamrznete tam do kocky na tisíc rokov, než vás nájde tím Planet Expres. WASTED! for now.
2. Ako nejaký profesio(a)nál všetko zvládnete, no termity budú aj tak stále za vami. Preskočíte mantinel, za ktorým bude náhodne položený akýsi roztok na termity, lebo sa musia zaviesť zabezpečenia. Ako supeR deratizér, alebo ako sa to píše, to všetko vyhubíte (termitov) a budete za hrdinu, vaši kamoši vám pobozkajú nohy a celoživotne tam máte prístup zadarmo. Congratulations, bitches!
SEE YA!
YOU ARE READING
Dumb ways to die in real life
RandomNápad mi vnukla LonyTina, keď jej pri jednom z naších večerných Skype hovorov zadrbávalo. O ostatné sa starám ja, čiže je to totálny shit. !ENJOY!