#16 - Watch your step

83 14 10
                                    

Hellou, bitches!

Takže!

Idete blízko autobusovej stanice a potrebujete sa dostať do KFC-čka naproti. Prechod kilometer od vás, ale autá nikde, tak why the fuck not?

Idete, idete, keď tu zrazu...

1. Zo zatáčky vyletí autobus jak na závodoch (rely dakar, či jak sa to píše) a je po vás. Čo vás učili v škôlke?

2. Nakoniec som asi slepá, lebo autá všade sú. Nemala by som toľko pozerať Star Wars, je zo mňa Yoda. Čiže prechádzate cez cestu štýlom "KEĎ  SA ZVLÁDNEŠ  VYHNÚŤ AUTÁM, ZVLÁDNEŠ SA VYHNÚŤ AJ LOPTE" ospravedlňujem sa za celkom zlé citovanie. Ak ste takí zdatní, ako niektorí vo filme Vybíjaná: bež do toho na plné gule, máte šťastie a zdolali ste iluminátsku cestu do KFC. V druhom prípade skončíte pravdepodobne na čelnom skle kamiónu, ako nejaká mucha, alebo kdesi medzi Dunajom a mojím domom (to by vás musel prehodiť Hugo (Fablehaven foréva)), poprípade v nemocnici.

3. Ak ste jeden z tých zodpovednejších prípadov, čo pochybujem, kľudne si pôjdete hľadať ten prechod. Keď už ste na druhej strane, niekto vás prepadne a okradne. Nezávidím. Tak musíte ísť k vašej babke, ktorá vás, keďže sú hody, teda aspoň v Malinove, nacpe šeckým, čo nájde, keď jej poviete, že ste dlho nejedli. Taktiež nezávidím.

4. Povedzme, že sa nejako k tomu KFC nakoniec dostanete, ale majú zavreté. #vreckovéforeva

PS: táto časť mala už minulý týždeň, ale tak... lenivosť nepozná hraníc + nebol čas ani chuť. I'm sorry, lovers.

SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeWhere stories live. Discover now