#6 - Vlásky

149 19 23
                                    

Hellou evrywan, ajm hír w/ dis šit.

Mama, či tata, vás donútili ísť ku kaderníčke. Vy ste lenivé hovädá (ako ja) a ku všetkému svoje vlasy milujete (ako ja), (alebo Jim Carey), (netuším, prečo ma napadol on), a tak idete takým istým tempom, ako do školy. Like a non-ninja turtle. Vojdete na pozemok kaderníčky, a už z diaľky počujete krik. Vy ste samozrejme zvedaví a idete bližšie. Ako v Scary Movie.

Napriek vašemu vnútornému hlásku, ktorý kričí (bez vulgarizmov, či s nimi): "Nechoď tam! Ti nestačilo, čo píše tu?" idete dovnútra.

Kaderníčka sa háda so svojím manželom, ktorý si stojí za svojim a melie to svoje. Každopádne je tak nasratá (a možno sťatá jak doga), že po mužovi hodí svoje naostrené nožnice. On sa uhne jak nejaký týpek z Matrixu, co není v termixu, vole a nožničky sa rútia na vás.


1. Ste v šoku, nožničky sa do vás zapichnú a padáte dole s ranou v krku (to by som nebola ja) a ..bnete na dlážku jak Alan Harper po tom, čo mal liter whisky s kokakolou. A ako bonus vám od hrôzy opadajú vlasy. Mamka s tatkom aspoň nebudú moc platiť za vašu úpravu na pohreb.


2. Uhnete sa jak ten manžel pred vami a zalarmujete polišov. Ste hrdina dzedziny, či mesta, vlasy vám ostanú a také tie sračky.


3. Tá žena je fakt nadrbaní jak doga, takže porádne ani nemáchla nožnicama od seba, nieto ešte k vám. Padnú vám pod nohy a čumíte jak debil, že: watafak was hepnd hír? fak dis šit, aj bíla stena je zaujímavejší.


Práááázdniny jsou tady. Užívajte!

SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora