Pozrite sa na mimoňov. Teraz na seba. Dýchajte jazykom. Nejde to a preklínaš ma, že: "wtf u krejzy bidž, gde mám krefting tejbl?"
Nedáva to zmysel? I AM TOTALY B(L)ACK! 'cause we r 2 foxy mamas you don't wanna deal with!
Ak ste boli v kine na Avengerov ako ja, určite ste si v preplnenej sále aspoň mysleli: "Stark+Kapitán+Thor+šeci ostatní=mega film"
Môžeme si potriasť rukami, som na tom rovnako.
Čo sa týka časti!
1. Čírou náhodou je Ultron skutočný, ale Avengers nie (som taká bezbožná...), takže máte problém. On zmagoril, vy tiež, nastane wtf situácia a alarmujete Marvel, že prečo kurva pred vami stojí vyšinutý robot, mele tu niečo o miery a popritom vám usekne časť prsteníka (dočítaná kniha HP3!) a napokon hlavu. Mier dokonaný, vy feťácke svine! (nič proti, obvykle ste fajn (dajte mi facku, tá babkina nálada prešla aj na mňa)).
2. Avengers existujú. Prídu vás zachrániť, Stark vám dá jeden zo svojich oblekov a stane sa z vás takisto Avenger (*fangirling over*)
3.nič z tohto sa nestane, nestalo, ani nie je. Zobudíte sa do nejakého dňa apokalypsy a zombie vám zožerú mozog. Prajem príjemný zvyšok nedele.
Túto časť chcem venovať CaiitlinP, ktorá ma inšpirovala k písaniu k tejto časti, aj keď je pravdepodobne tá najnezmyselnejšia zo všetkých zatiaľ, ale ja som vás varovala, že z tohto môže byť shit. ENJOY AGAIN! Caiitlin, thx.
SEE YA!
ESTÁS LEYENDO
Dumb ways to die in real life
De TodoNápad mi vnukla LonyTina, keď jej pri jednom z naších večerných Skype hovorov zadrbávalo. O ostatné sa starám ja, čiže je to totálny shit. !ENJOY!