Hellou, bitches!
Ako vždy, tak aj dnes, čo malo byť včera, je tu nová časť DWTDIRL, aj keď väčšinou to na smrť v reálnom živote nevyzerá... Môžem to osrať, ďalej!
V Malinove, tam býva moja babka, mávajú kolotoče tuším, že v apríli alebo máji. A my k nim musíme ísť, babka do mňa cpe koláče jak do bezodného vreca na mačky (áno, kupujem to na kolotočoch, ale vždycky sú tam kraviny... (je to smutné, nie?)) A ku všetkému sú tam nahovno atrakcie... Stánky sú proste najlepšie, čo dodať. Nič. Háááá! Nope.
Najlepšie, čo tam je sú autíčka. A teraz je to tu preto, lebo... Nač to vyprávat jak babka na trhu, uvidzíte!
idete si po žetóny, máte ich, idete na autíčka. Nasadnete do auta, a keďže ste veľkáči (nejsme v školke!) sadnete si sami do autíčka a jedetéééé. Okej, končím, vyzerá to... prijebane.
Nasadnete, a to netušíte, čo som vám nachystala! Muehehehehehhehehehhehehehhehehehhehehehehééé.
1. Čo sa stane? No, jazdíte, celkom si to fakt fakt fakt užívate. No ale, rovnako ako ja, nedávate pozor (ak si budem raz v živote robiť vodičák, prosím, pre vaše dobro, nevychádzajte z domov) a narazíte do niekoho, alebo niečoho, a preletíte všetkých rovno na trávu, či do stĺpa. Nasere, však?
2. Pravdepodobne šoférujete lepšie ako, tak... Gratulujem, dúfam, že poznáte dobrú autoškolu.
3. Počas jazdy sa niečo porúcha v tých elektronik debilinách, takže po tej tyčke sa do vás a auta pustí ultrameganéažtaksupermegaultrasilnýelektrickýprúd a vy vyzeráte jak ja, keď skúšam chemické pokusy s kyselinou. I'm never mind.
SEE YA!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dumb ways to die in real life
DiversosNápad mi vnukla LonyTina, keď jej pri jednom z naších večerných Skype hovorov zadrbávalo. O ostatné sa starám ja, čiže je to totálny shit. !ENJOY!