#4 Swim as fast as you can!

174 23 8
                                    

Bem! Čaute to som zas ja aj s mojimi radami, ako prežiť stúpídne reálne situácie. Protože já jsem profesio(a)nál. Takže!

Poznáte ten pocit, keď Boh hrá Simsa (resp. nás) a vy niečo zabudnete (čiže zruší akciu)? Ja tiež!
Ale odbočujem. Ste niekde na dovolenke. Krásná piesková pláž, čo ja viem, kdesi na Hawai (kawai!) a chcete si zaplávať. No tak predsa pôjdete, nie? Čo vám zabráni? Nothing.
No o čom by bola potom táto kniha? Predsa len som trochu sadistická mrcha, to potom nie som ja.
Vleziete do vody, ste desať metrov od brehu, dvadsať, tridsať, štyridsať, keď tu zrazu uvidíte plutvu. Zarazene zaškúlite na to miesto. Po(r)noríte sa pod hladinu, aby ste zistili, čo to bolo.
A wualá & watafak, it was a shark. Splašíte sa a začnete plávať preč. Už ste skoro pri brehu! Skoro to môžete dokázať! Ale došli vám sily! Máte tu dve (matrixové) možnosti!


*Červená možnosť*

1. Prebudí sa vo vás adrenalín, ako v nejakom vysoko kvalifikovanom plavcovi (treba najáda Lena z Fablehaven (I love that series)) a bezpečne doplávate na breh! YAY! Ste zachránený predo mnou, aspoň na chvíľu. No a na brehu k vám pribehne prezident sveta, najkrajšia modelka a začne sa oslavovať.



*Modrá možnosť*

2. Ste fakt unavení, ako roztomilé, sladké šteniatko, ktoré sa čoskoro stane žrádlom pre žraloky. Zlaté. Zbadáte aj delfínov, tí začnú pískať, ale tie svine vám neprídu na pomoc (za čo ich platíme?) a len sa hrajú. Bastardi. No je to vaša smola. Žralok si privedie aj kamoša, a keďže to vyzerá tak, že ste ako Crash Bandicoot, zostanú po vás iba topánky.

SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora