#15 - Čelenka so zúbkami

97 18 10
                                    

Hellou, bitches!

Delí nás len päť dielov od ďalšieho špeciálu!

Ehm.... Chcela by som sa vás opýtať: NEODFOTIL SI NIEKTO Z VÁS MOMENT, KEĎ TU BOLO 666 READS? JA SOM UROBILA SCREEN, KEĎ TU BOLO 662 READS. OZVITE SA DO KOMENTOV. THX, BITCHES!

Pripadám si jak v rozhlase.

Whatever!

Poznáte tie čelenky, čo si dávajú hádam všetky prvostupniarky? Toho sa týka dnešná časť.

I du no, ste v družine, lebo zástupkyňa vás poslala strážiť krpatých, takže si sadnete na stoličku A.K.A Gejmr the Queen. Hráte sa na gangstera, detičky sa hrajú, no potom k vám pribehne jeden malý ušatý, štrbavý chalan a povie vám: "tu máš, postjáž ťo, idem sa skovať." A odbehne preč.

Vy to šokovane držíte a hovoríte si: "Dafaq?"

Bezmyšlienkovo ju prevraciate v rukách a zrazu sa pred vami zjaví malá prváčka s blonďavými vlasmi a nasrane na vás pozerá. Odutá jak žaba (no Brata musíš poslúchať!, né? kniha na čit. denník!) a vy nechápavo pozriete na ňu. Povie vám, že máte jej čelenku, a že jej ju máte dať. Kútikom oka zachytíte, ako sa ten malý zmrd v diaľke smeje. Hajzl!

Vy sa začnete brániť. "To tamten chalan ti ju zobral! Akoby som mohol/a zobrať z tvojej hlavy čelenku, keď by si to cítila?" Pískate jak myš, len tak mimochodom.

Tá baba sa ešte viacej naduje, jak keby mal balón prasknúť, a udeje sa niekoľko vecí.

1. Prváčka vás kopne do kolena, vy od bolesti pustíte čelenku na zem a ona si ju zoberie a zdrhne sa zas hrať. Je na vás, či si budete nadávať nahlas pre seba, či potichu.

2. Radšej jej ju dobrovoľne dáte a idete si s ňou vybaviť účty k tomu smradovi.

3. Jedná sa o malú karatistku, čiže vám rozdrbe ksicht jak bambíno keď stlačíte a pretrénuje si na vás pokročilé techniky. Až budete fakt na sračky, zoberie si od vás čelenku a opľuje vás. Tá dnešná doba!

4! Keďže ste sa čelenky už dotkli a ona je háklivá (bošé!), prisunie si k vám zozadu nenápadne stoličku, keď ste sa nepozerali, vytrhne vám členku so zúbkami z ruky a prijebe vám ju k hlave jak klinec. V bolestiach bez povšimnutia umierate a zisťujete, že to bol ukutý plán netere a synovca toho sadistu + ako bonus sa vám možno znova ten hajzlíček vychcá na hlavu. Pre vás smutné. HA.


SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora