#9 - Diabolské Sliepočky

116 20 9
                                    

Ahoj dá!

Ja som tu zas v kuchyni u mňa doma a len tak čumím von z okna na ulicu plnú namyslených magorov a magoriek, a rozmýšľam, o čom asi tak napísať túto časť. Napadne mi niečo o teple, alebo zime, no a potom si spomeniem na iluminátsku pesničku od Katty Perry Hot 'n Cold. Prečo iluminátsku? No, LonyTina ma asi zabije za to, že furt blábocem o iluminátoch a každého skoro označujem za ilumináta (aj ja som ... pšt), ale tak púšťala mi jeden dokument o tom, kto sú ilumináti a pod. Ak chcete, niekde vám hodím link. A teraz k veci:

Vaši kamoši/rodičia išli do Tesca, práve ste došli od strýka, lebo ste si išli po sliepky. Vy musíte zostať v aute so štyrmi sliepkami, aby sa im niečo nestalo. Pre istotu otvoríte okno, aby ste sa neudusili slepačincami a pustíte si rádio. Prepínate medzi Expresom, Europou 2 a Funrádiom. Po polhodine, keď ste stále vnútri, sa na displeji rádia ukáže "Fuel Level Low" a vypne sa rádio a máte po prdeli. Na sedadle sa začnete všelijako hmýriť, nudíte sa a zrazu sa z kufra začnú ozývať sliepky, ale vám je to jedno. Pobúchate im po krabiciach, nech sú ticho, ale to ich akurát tak viac rozzúri.

Otočíte sa úplne do kufra a sledujete, čo sa asi tak stane. Čiže!


1. Nebude sa diať nič. Sliepky sa upokoja. Do piatich minút prídu vaši kamoši/rodičia a idete domov. Sliepky sú ticho. Šak len žrádlo, né? A aj nosnice, samozrejme.


2. Všetky štyri zobáky za zapichnú do vrchov krabíc, roztrhnú ich a vrhnú sa na vás. Tým, že ste zamknutí v aute si moc nepomôžete. Odrazíte jednu, druhú, tretiu, štvrtú a potiahnete tú chujovinu, čím môžete auto odomknúť zvnútra. Vyskočíte von a sliepky zabuchnete v aute. Lajk a tchesié (i du no how to write it) počkáte na kamošov/rodičov a pochytáte večeru.


3. Všetko sa zomelie tak rýchlo, že nebudete vedieť stihnúť zareagovať a sliepky s diabolskými očami sa na vás vrhnú. No a než niekto stihne prísť, zostanú po vás asi len kosti, keď vôbec niečo. Niekto vás mal varovať, že ide o sliepky, čo sa ľahko naserú.


SEE YA!

PS: už by som si mala vymyslieť vlastný pozdrav, však?

SEE YA! AGAIN!

Dumb ways to die in real lifeWhere stories live. Discover now