#3 - Pirane!

196 31 7
                                    

'Nešťastnou' náhodou môj retardovaný desaťročný brat pustil do izby mačku. Samozrejme že polhodinu dozadu žrala, a keďže má močový mechúr menší ako veverička, ošťala mi na posteli môj zošit kam si zapisujem nápady na DWTD. Vďaka bohu som to nebola zase ja. Myslím to tak, že ma tá mačka neošťala. Zase. Takže tu je niečo úplne randomné z mojej hlavy, podnapitej kofolou.

Sledujete akvárium plné rybiečiek u niekoho doma. No neviete, že je to ten sadista, kto vás nechal ležať pod tou sladkou tyčkou. No a v akváriu nemá len tak obyčajné rybičky! Sú to pirane! Aké prekvapivé... No, ten sadista sa vás chystá strčiť do toho akvária, keď tu mu do bytu vtrhne naštvaná ex a, bohužiaľ pre vás, je to čarodejnica. Vyberte si podľa fantázie odkiaľ je. Môžete napísať do komentov.
No, ona sa mu bude chcieť pomstiť že ju nechal a bla bla bla.. ženské.... Vrhne po ňom nejaké kúzlo, iduno, trebárs Avada Kedavra, ak je to sestra Lorda Vojeldorta, prípadne nejaké omračujúce. Áno, omračujúce, to sa mi sem hodí viac. Ten sadista sa uhne. Vy stojíte dva metre za ním. A teraz máte typické dve možnosti!

1. Ohnete sa v kolenách ako niekto v Matrixe štýlom: "Yo' missed it, 'cause I'm wan Foxy mama with who Ya' never want to deal!" Emejzing štýlom ležíte na podlahe, to omrač. kúzlo sa odrazí od akvária (nejaké nekvalitné to kúzlo) a narazí späť do tej ex. Pomôžete sadistovi s ex; resp. ju odnesiete ku kontajnerom dole.

2. Kúzlo sa o vás 'potkne' a vy skončíte v akvárku. Pirane, ktorým ten sadista nedal zjavne dosť dlho nažrať, vám obkusujú celé telo a črepiny máte aj tam, kde ste si mysleli, že sa črepiny nemôžu dostať. Úprimne? Asi by som sa najprv smiala so sadistom a potom by som vám možno pomohla a potom by som za vás vyplieskala tú neopatrnú čubku. Každopádne by som to nestihla, kde predsa máte možnosť vidieť niečo také? Há? Takže skončíš ohlodaný až na kosť.

HA

Dumb ways to die in real lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora