#14 - Diabolský záchod

88 13 8
                                    

Hellou, bitches!

Dnes som tu s ďalšou diabolskou časťou! Asi to urobím tak, že každú piatu časť bude niečo diabolské...

Whatever!

Nemám problém ísť na hajzel v buse, divadle, Tescu, Poluse, kine, hocikde v Malackách (aj pri banke), no v škole ani za zlaté vydanie PS4 a hier Rachet & Clank, Jak & Daxter, alebo Sly Cooper - trilógie + všetky GTAčka. Ja som taká gejmerka ;D Aj Gejmrovkyňa.

Whatever again!

Idete v škole na hajzle, jedno aké. Ak donútite ísť s vami vašu kamošku (like me), tak to byť double! Prepare for battle, make it double. LOK.

Sadnete si na hajzel. Robte si tam, čo len chcete, ale keď budete chcieť otovoriť dvere, zaváhate. Akoby na vás pred hajzlom niekto čakal. Takže!

1. Otvoríte dvere, ale nikto tam nie je, len vaša nasraný kamoška, že čo ste tam tak dlho srali... Alebo šťali?

2. Predtým, ako stihnete otvoriť dvere, vás vcucne záchod jak MadBros "svoje" kokainum! + ten záchod (budte radi, že nie latrína) je z Číny, čiže vás stihne poriadne poumývať a potom vás to pošle kdesi do Moravy...

3. Otvoríte dvere, umyjete si ruky a idete do triedy. Až tam si však uvedomíte, že vaša kamarátka tam nie je. Vrátite sa s pochybnosťami tam (ak ste paranoidí ako ja, tak si pravdepodobne zmyslíte, že ju vcucel hazlík) a kričíte: "Kájo, kde si? V tríde zas zlomili umyvadlo!" Ani hláska diabolských sliepočiek, tak sa začnete obávať. Od strachu vás chytí šťanka, tak zas hajzl. Vyjdete a tam stojí Kája. Ale vyzerá asi jak Samara, vytiahne ten nôž na štýl: "Né, jenom si z vás dělám prdel!" A zareže vás. Padáte k zemi a v kaluži krvi vám znejú slová zo Scary Movie...

Tento diel by som chcela venovať @SimplyLee_ babe, ktorá je, dúfam, taký istý kakaoholik, ako všetci, ktorý zvládajú mliečne výrobky. Nič inteligentnejšie mi v tejto chvíli nenapadá. ^^^

SEE YA!

Dumb ways to die in real lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora