"Hey Brooklyn er du okay?" Spurgte jeg stille, han kiggede slet ikke på mig "Du har ret, jeg er jaloux!" Svarede han pinligt, jeg smilte, org hvor er han dog sød! Men jeg kan ikke glemme Daniel, han er også bare sød! Hvorfor skal det være så svært? "Sødt, kan du Li' mig?" Spurgte jeg og satte mig ved siden af ham, han trak på skulrende og kiggede på mig "Det kan jeg vel?" Svarede han og kiggede mig dybt i øjne, han rykkede sit hoved tætter på mit, oh nej! Jeg trak mig lidt, hvad med Daniel? "Hey skal vi ikke lige kende hinanden lidt bedre?" Smilte jeg uskyldigt, han nikkede "skal vi ikke bare være venner først?'' Spurgte jeg igen da jeg ikke vil ødelægge vores venskab, det kan i vel godt forstå? Han nikkede svagt og kiggede ned i gulvet, med sorg i sindet.
"Blev han ked af det?" Spurgte Danni, fordi jeg var gået hjem til Daniel efter jeg havde være hjemme hos Brook, jeg nikkede "Jeg kan næsten ikke kigge ham i øjne og tænke 'Oh gard, hvad har jeg dog gjord!' " Svarede jeg stille og kiggede på tv'et hvor et eller andet program spillede, han sukkede "Har du følser for ham?" Spurgte han og kiggede på mig, jeg vidste ikke om jeg havde følser for ham? Havde jeg? Nej det måtte jeg ikke, Daniel vil aldrig tilgive mig for det.
Jeg sad i min seng og så fjernsyn, da der var noget der brummede i min seng, telefonen. Jeg tog den op til øret "Det Stella" Startede jeg ud med "Hej Stella, det er Victoria, din nabo. Jeg ville spørger om du gad at passe de andre i aften?" Spurgte Victoria, Skulle jeg sige ja, og være i samme hus med en jeg har knust? "Ehm, det kan jeg vel godt?" svarede jeg mens jeg bed i underlæben "Great! Du kan komme om en times tid, er det okay?" spurgte hun, "Ja Selvfølgelig" svarede jeg mens jeg var optaget af en edderkop der sad oppe i højre hjørne "Fint, vi ses!"-"Ses" jeg lagde på og faldt ned i sengen, Oh gard det kommer sikkert ikke til at gå godt det her!
Jeg var på vej over til 'The Beckham House', jeg var nået døren og bankede på, pludselig blev døren åbnet og Victoria kom til syne "Hey Stella godt du kunne komme! Og du behøver slet ikke at banke på, bare kom ind" sagde hun og smilte mens hun blev færdi "Jamen selv tak! Og tak, Victoria" svarede jeg mens jeg var på vej ind i stuen hvor David stod og prøvede at finde nået, men stoppede da han nok havde hørt mig "Hej Stella, hvordan går det?" spurgte han, jeg nikkede en lille smule, "Det går helt fint,dig?" spurgte jeg og satte mig ned "Great! Jeg kan ikke finde min pung" grinte han, jeg kiggede over på en hylde hvor den var "Den er der over" sagde jeg og pegede over på den, han kiggede hvor min hånd førte hen, han smilte "Tak Stella, når jeg må hellere gå ud til Vic, Hyg jer!" svarede han og gik ud af stuen, og lidt tid efter kunne man høre døren smække.
Jeg havde været her hjemme i 1 time, og jeg har siddet nede i stuen, hvor Harper også sad og flettede mit hår "Er dig og brooklyn kærester?"Spurgte Harper, og fniste lidt "Nej Harper, vi er ikke Kærester" grinte jeg, hun tog en elastik på boret og satte den i håret på mig "Jeg elsker dit hår!" sagde hun og sukkede, jeg smilte lidt, jeg havde ikke fået det at vide før, jeg er vel nået specielt. "Jeg elsker også dig!" sagde hun hurtigt og krammede mig hårdt ind til sig, nuurg hvor er hun dog nuttet "Tak søde, Elsker også dig!" Sagde jeg, jeg kom i tanke om is, Why?. "Skal vi ikke spise is?" spurgte jeg og så på hende, hendes smukke små øjne blev store da jeg nævnte is "Det tager jeg som et 'ja'" Sagde jeg og rejste mig og skyndte mig ud i køkkenet med Harper i hælene, jeg åbnede fryseren og så om de havde is, og bingo! 1 stor bøtte is med vanilje is, jeg tog den ud og satte den på boret "Skal vi havde en skål eller skal vi spise sådan her?" spurgte jeg mens jeg skiftede med at pege på bøtten og skålene, hun besluttede sig med at vælge bøtten og tog 2 skeer med ind i stuen "Skal vi ikke se frost?" spurgte hun og gik over mod en lille kasse med film i "Jo hvorfor ikke?" svarede jeg og tog fjernbetjeningen og tænde tv'et
YOU ARE READING
The Babystitter Job.
Teen FictionHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...