Kapitel 9

1.7K 56 9
                                    

Jeg var igang med at passe Brooklyn og hans søskende, som var rigtig hyggeligt vi sad og så en film 'Nørdeprinsessen' Harper valgte den. Brooklyn havde sat sig ved siden af mig, jeg rejste mig og gik op og hentede Brooklyns dyne, hvad jeg frøs? Jeg kom ned i stuen igen, hvor de var optaget af filmen, jeg satte mig ved siden af Brooklyn og lagde dynen over mig "Skal vi dele?" Spurgte Brooklyn, jeg nikkede og han tog fat i dynen og løftede armen så jeg kunne ligge op af ham, jeg puttede mig op ad ham, det var virkelig hyggeligt. Jeg var lige ved at falde i søvn men Harper råbt "Mor, far Hej" og løb mod dem og krammede dem, David kom ind i stuen og så Brooklyn og jeg lå sammen "Afbryder jeg?" Spurgte han, og satte sig ved siden af mig, jeg rystede på hoved "Vil du ikke sove her?" Spurgte Brook, jeg nikkede "jeg henter mine ting så" sagde jeg og skulle til at rejse mig, men Brook hev mig ned igen "Jeg elsker dig, seriøst" hviskede han i mit øre, jeg smilte og lagde mit hoved til hans bryst "Mange tak, og ilm" svarede jeg og kyssede ham blidt på munden, heldigvis var David gået.
Jeg børstede mine tænder og lagde mig bagefter ind i Brooks seng, som var en dobbeltseng, luksus. Jeg puttede dynen om mig og vendte mig mod Brooks side, Brooklyn lå ikke i sengen, jeg tror han var igang med at børste tænder? Jep døren til badeværelset åbnede og en Brooklyn kom ud fra døren og lagde sig i sengen ved siden af mig, jeg fniste og begravede mit hoved i puden, Brooklyn trak mig ind til ham og kyssede mig i nakken og hoved, "Det kilder, stop" grinte jeg "Nej nu bliver jeg ved fordi jeg ved det kilder" svarede han og blev ved, men stoppede til sidst og kiggede mig i øjne "Jeg kan virkelig godt lide dog" sagde jeg pludselig, han smilte og kiggede på mine læber, han rykkede hoved tættere på mit, hans læber ramte mine og her lå vi, igen. Han lagde sig op på mig,mig kyssede mig groft, han var ved at æde mig rådt.
Jeg vågnede med nogle stærke arme om mig, Brooklyns selvfølgelig. Jeg vendte mig mod ham og nedstirrede ham næsten "Jeg kan mærke når du stirre på mig" sagde Brooklyn pludselig, jeg gemte mit ansigt i mine hænder "Ej hold op, du gør mig forlegen" svarede jeg, han tog mine hænder væk og kyssede min pande "Hvorfor skal du være så dejlig?" Spurgte han, jeg trak på skulrende "Sådan er jeg bare" svarede jeg og grinte "Selvtillid har du da" fniste han, jeg kiggede mod hans ur 10:30 "Skal vi ikke tage på stranden?" Spurgte jeg og lagde mig på ham, han sukkede "jeg ville hellere lige her hele dagen, med dig" svarede han og løftede øjenbrynene op og ned, jeg grinte "Ej come on Brook" sagde jeg opgivende, han tænkte "Fint så, forresten jeg skal til en lille fest med mine forældre i aften, vil du med?" Spurgte han og kiggede på mig, jeg nikkede ivrigt "Kommer Tony oller med?" Spurgte jeg ivrigt, han trak på skulrende "Det kan godt være, men du skal ikke flirte, You'r mine." Sagde han, jeg nikkede.
Vi havde aftalt at gå på stranden, men Brooklyn ville selvfølgelig ikke køre, han ville Hellere tage skateboardet og det kunne jeg ikke finde ud af "Brooklyn jeg kan ikke finde ud af det her lort!" Råbte jeg irriteret, jeg kunne høre ham grine nede af gaden, han skulle nok få det betjent jeg gik ned fra boardet og gik istedet for, jeg kiggede på alle de tricks Brooklyn lavede "Kom så skat" råbte han og rakte tunge, "Jeg kan jo ikke finde ud af det!!!" Råbte jeg, han stoppede og gik op til mig "Taber!"sagde han og tog armen om mig "Fuck dig" sagde jeg og løb fra ham "Haha du kan ikke fange mig" råbte jeg og blev ved med at løbe, heldigvis boede vi ikke så langt for stranden.
Jeg var nået stranden, og lagde mig ned i sandet og så Brooklyn kom bagfra mig, og lagde sig ved siden af mig "Taber" sagde jeg og efterabede ham, jeg rejste mig og gik et sted hen vi kunne have vores ting.
Jeg lå og slikkede sol men det måtte jeg åbenbart ikke, da Brooklyn var løbet op og havde taget fat i mig og løb med mig ud vandet "Aarh, Brooklyn vandet er koldt" råbte jeg så alle næsten kiggede på os, jeg nåede lige tage en dyb indånding før han havde smidt mig ned i vandet, Det skal han nok få betalt, igen.
3 Timer efter
"Stella kom vi går hjem." Sagde Brook, jeg nikkede og pakkede mine ting sammen, og så var vi dem der var smuttet hjem.

----------------------------------
Mange tak fordi i gider at læse den her historie! Det betyder meget❤️
Hvad mon der sker til den lille fest?
Hvem bryder reglerne, Stella eller Brooklyn?

The Babystitter Job.Where stories live. Discover now