kapitel 13 - Daniel og fodbold

1.5K 59 5
                                    

Jeg havde aftalt med Daniel at skulle mødes på Starbucks. Jeg sukkede, jeg havde helt glemt at Brooklyns arbejdede her. Jeg åbnede døren til butikken og så Daniel sidde ved et bord, jeg gik derhen og han fik øje på mig og gik mig i møde "Så kom du" sagde han og krammede mig "Selvfølgelig gjorde jeg det" Svarede jeg og krammede igen.
Vi havde siddet og snakket om alt muligt. Jeg havde slet ikke set brooklyn så det var fint. Jeg orkede ham ikke nu, jeg havde lagt mærke til, at Daniel havde kigget meget på mig, jeg kiggede på ham. Han er faktisk ret køn, hvorfor har jeg ikke lagt mærke til det? Jeg lænede mig tæt på ham. Han havde opdaget det og gjorde det samme. Vores læber mødes og smeltede sammen.
Jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det? Måske kan jeg godt lide ham? Spørgsmålene kørte rundt i knolden på mig.
"Skal vi ikke tage hjem til mig?" Spurgte han og kiggede mig dybt i øjne. Jeg nikkede.

Vi var hjemme hos Daniel og de boede ret modent. Jeg gik rundt og kiggede på baby billeder af ham og hans søster. Han var ret kær som lille, og selvfølgelig er han stadig det. "Så, hvad skal vi lave?" Spurgte Daniel og kom tættere på mig, jeg trak på skuldrene og kiggede videre på billederne. Jeg kunne mærke han kom tættere på mig så jeg kunne mærke hans ånde i nakken. Jeg vendte mig mod ham og smile "Hvad laver du?" Spurgte jeg. Han svarede ikke men blev ved med at lave frækkert ting med mig. Jeg kunne lide det, og jeg ville ham mere.
Jeg stønnede svagt og han havde hørt den og smilte, han lagde sine hænder på min røv og tog rigtig fat. Hvorfor har han ikke nogen kæreste? Han er sød, romantisk, flot og er en utrolig frækkert. Jeg smilte af min lille tanke "Hvad tænker du på?" Spurgte Daniel. Jeg smilte "om dig" sagde jeg og kyssede ham, han kyssede hurtigt med.

Jeg havde været hos Daniel i nogle timer nu. Vi sad og så en film, ligefrem en romantisk film. Jeg puttede mig ind til Daniel og mine øjne var ved at smække i "Du må gerne sove her, hvis du vil?" Sagde Daniel. Jeg nikkede og mine øjne klappede i.
I skolen snakkede mig og daniel hele tiden. Vi havde fået et stærkere forhold til hinanden. Jeg havde det som om vi var kærester. Wierd i know.
I dag skulle jeg faktisk starte til fodbold, og jeg glæder mig som en gris. Jeg havde altid spillet da jeg var lille og gennem årene blev jeg bedre og bedre.
Jeg tog min idræts taske og puttede nogle shorts og en fodbold trøje i.
Da jeg var færdig med at pakke tingene gik jeg ned og tog noget at spise.
"Okay tøser. Vi har fået en ny rekrut" Råbte træneren. Alle piger kiggede på træneren men hurtigt på mig "Tag godt imod hende" sagde træneren. Han fløjtede i fløjten og råbte vi skulle tage 3 omgange rundt om den kæmpe bane. Godt jeg har en god kondition.

The Babystitter Job.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora