Kapitel 22

501 10 12
                                    


Brooklyn og jeg havde aftalt at tage ned i den kæmpe pool hotellet har, så jeg skyndte mig ind på toilettet og skiftede til min yndling bikini.

"Du kunne nu også bare havde skiftet herind?" høre jeg Brooklyns stemme indefra værelset, jeg ruller øjne mens jeg ryster på hoved.

"Ja, det ville du ku' havde lide. Men glem det du." svarer jeg og tager noget vandfast mascara på, selvom man skal svømme, kan man stadig så flot ud...

Jeg låser døren op og går ind på værelset. Brooklyn sidder tålmodigt på sengen og venter. Jeg klapper mine hænder i, så jeg får hans opmærksomhed. Han kigger op og ned af mig, en eller anden måde nyder jeg det.

"Klar?" spørg han og rejser sig, og tager til håndklæde, jeg nikker og vi går derned af.

--

Vi har sikkert været hernede i 10 minutter, i den tid har jeg ligget og nydt solens varme ståler, Brooklyn ved jeg ikke lige hvad laver.
Jeg åbner øjne og kigger efter ham, bare for at vide han ikke laver ballade. Jeg smiler da jeg ser han er på vej mod mig, med støder ind i et lille barn, som han selvfølge lige hjælper på benene igen og undskylder.

"Fartbølle. Du trådte næsten et barn ihjel." driller jeg og drikker noget vand. Han ryster på hoved og lægger sig ved siden af mig, i en anden liggestol.

"Haha, meget morsomt." siger han koldt og lægger sin højre hånd på mit venstre ben, først kigger jeg ned på den, men giver langsomt op for jeg ved han alligevel ikke vil fjerne den. Ligeså stille lægger jeg min hånd på hans, og mærker med det samme han får et chok.

Det havde han ikke lige regnet med.

"Det her føles godt, på en eller måde," Brooklyn vender sit ansigt til mig, og rynker brynene.

"virkelig?" spørger han næsten chokeret, jeg nikker og smiler let.

..

"Stelle vil du med ud?" spørger Brooklyn og lægger armen omkring mig, jeg kigger mærkeligt på ham.

"En date?" spørg jeg nysgerrigt, og kigger op på ham.

"..Hvis du vil?" spørger han akavet, men alligevel virker han selvsikker om det.

"Hvorfor ikke, det kunne jo måske være der sker noget sjovt?" griner jeg og vi går videre.
Efter mit svar til hans 'date-spørgsmål' har Brooklyn været helt på toppen, han sidder ikke engang ned. Jeg ser ham ud af min øjenkrog, så jeg vender mig mod ham, hvilket får ham til at standse op, og give mig et spørgene blik.

"Noget galt? Oh gud, er det mit hår.." panikker han og retter på hans hår.

"Nej, dit hår er.. perfekt, det bare; du stresser mega meget. Sid ved siden af mig!" befaler jeg han, dog ikke på den dominerende måde. Han smiler sødt til mig, og går mod sofaen og sætter sig ved mig.

Jeg lægger mit hoved op ad hans skulder, og lægger min hånd på hans bryst, bare for at se om jeg kan få ham til at stresse af.

"Skal vi ikke bare lave film maraton?" spørger jeg nysgerrigt, han laver store øjne af mig og ryster på hoved.

"Stella! Vi skal på rigtig date, ikke bare se.. Film Maraton." siger han krævende, jeg tager hænderne op i forsvarposition.

Kaykay" siger jeg forskrækket, han lægger sit hoved på min hovedtop..

--

Jeg tror jeg lige laver nogle flere kapitler :DD

The Babystitter Job.Where stories live. Discover now