Her sad jeg, sammen med den sødeste lille pige Harper selvfølgelig.Vi sad og så Frozen, Harper havde fortalt mig at hun bedst kunne lide Else fordi hun havde is krafter, og bare kunne lave en is når hun ville, ret sjovt.
jeg var gået ud i køkkenet da vi næsten ingen popcorn havde tilbage, sadface :( Når men, da jeg var ude i køkkenet prøvede jeg at finde de skide popcorn men jeg kunne ikke finde nogle "Harper? hvor er popcorne?" råbte jeg og ventede på at hun svarede igen "Kig i skabene" råbte hun tilbage med den lille stemme hun havde, jeg nikkede og kiggede i skabene og Puf, der var de! Jeg lagde en pose ind i mikroovnen og ventede til at de havde poppet færdigt, jeg så nogle gå ind af døren "Hvad så?" spurgte jeg og vendte mig om og så Romeo stå og kigge efter noget "Jeg skal bare have noget slik" svarede han og ledte i skuffer og skabe, hehe Harper og jeg havde tage slikket, gad vide hvornår han opdager der intet slik er?
"Hallo, hvor er slikket" spurgte han og slog ud med armene, jeg fniste så han kiggede på mig "Ved du hvor der er noget slik?" spurgte han og kig tættere på mig, jeg rystede på hoved "Okay, Brooklyn har taget det" svarede jeg og pegede ud af døren "Forhelved, han går det bare hele tiden!" svarede han og gik mod Brooklyns værelse, jeg løb hurtigt med da jeg var nysgerrig, Romeo var nået hans værelse "Brook, Hvorfor tager du hele tiden slikket?!" spurgte Romeo og løb mod ham og kastede sig over ham, "Hey bro! Hvad mener du, jeg har intet taget?" sagde han og kiggede seriøst på Romeo, hans smil blev større og kiggede på mig "Jeg tror Stella har taget!" svarede Brooklyn og rejste sig op "Pfft, Nej jeg har ikke" svarede jeg og løb ned til harper "Skynd dig gem slikket!" sagde jeg, hun kiggede på mig og skyndte sig hurtigt at gemme slikket under puderne og dynen
"Aha, vent hvor er slikket, jeg havde sku da set i havde taget det?" spurgte Brooklyn og pegede på os, Harper og jeg vekslede pligge og begynde at grine "Jeg sagde jo vi ikke havde taget slikket!" råbte jeg og lagde mig under dynen med harper og så videre på filmen "Må jeg se med?" spurgte Brooklyn, Harper nikkede og gjorte plads til brooklyn, men i stedet for at tage den plads Harper havde lavet til ham, kiggede han på mig og lagde sig bag mig og lagde en arm om mig "Seriøst Brooklyn?" spurgte jeg og kiggede på ham, han smilte og lagde hoved på min skulder "Se vi leger Mor, far og børn!" sagde Harper, jeg grinte og kiggede på tv'et "Ja, Stella og jeg er forældrene" svarede Brooklyn, Dafug? jeg skal ikke have børn med Brooklyn, også selvom det er en leg "Tro om buddy" svarede jeg og lagde mit hoved ned, bare for at drille Brooklyn lagde jeg min numse op af hans 'Lille Brooklyn' Jeg kunne mærke han spente i armene, men han ende med at presse mig op af ham, altså HEL TÆT! Hvad har han gang, jeg kunne mærke han lagde en hånd ned på min røv og pressede, det dejligt og ubehageligt på samtidigt? "Brook hvad laver du?" spurgte jeg og grinte, og lavede en grimasse, han kiggede på mine læber "Vi er jo forældre, og jeg vil have noget sjovt med min kone" svarede han og fniste "Du er underlig" svarede jeg og så videre.
"Harper du skal i seng nu" sagde jeg til hende, hun nikkede og løb op på sit værelse, jeg rykkede lidt væk fra Brooklyn, men blev hurtig rykket tilbage igen "Brooklyn, jeg skal altså havde lidt plads, og jeg kan mærke dit underliv op ad mig" sagde jeg og grinte "Jeg ved du kan lide det" svarede han og kyssede min nakke, jeg kunne høre han lavede små støn mod min nakke, det var ret sexet "Jeg elsker dig Stella" kom det pludselig fra Brooklyn, Årg hvor sødt, men han er ikke min type "Det svære Brook, måske en anden dag" sagde jeg og rystede ham væk og rejste mig og gik ud af døren og hjem til mig selv.
Næste dag i skolen, havde jeg ikke andet end at flygtet fra Brooklyn, hernede i skolen er han en rigtig 'Badboy' og hjemme er han en 'PrettyBoy' Lol, jeg skyndte mig over til mit skab for at hente mine dansk bøger, jeg åbnede skabet og lagde de bøger jeg lige havde brugt, og tog de bøger jeg skulle bruge, jeg kunne mærke nogle stå bag i mig, jeg vendte mig om og så det var Brooklyn som stod med et slesk smil "Hej skat" sagde han og kyssede min kind, ad Hvorfor bliver han ved med det der? han kan vel ikke stadig lide mig vel, eller er det på grund af i går? "Brooklyn, hvad er der galt med dig? Du fylger mig hele tiden, og kigger på mig som om jeg er dit bytte?" sagde jeg, han kiggede bare på mig og åbnede munden "Er det ikke det drenge gør når de kan lide en?" spurgte han og kiggede ind i mine øjne "Eh, det ved jeg ikke?" svarede jeg og prøvede at komme væk fra ham, men jeg kunne ligeså godt holde op han var alt for stærk, "Brooklyn, jeg skal til time, og det skal du også" sagde jeg og kiggede på alle andre som stod og kiggede på os, jeg kunne høre nogle sige 'Nurg, hvor er han dog sød!' 'Hvorfor går han ud efter hende, hun gider ham jo ik?' 'Jeg skal nok få ham tilbage igen til mig' Jeg stoppede med at kiggede på alle andre, jeg skulle lige af prøve noget, jeg tog mit hoved op til hans, og lagde mine læber mod hans, og han var hurtigt med på den og kyssede med, han kyssede ret groft? Jeg trak mig fra ham og gik ind til time "Vi ses Senere skat" kunne jeg høre Brooklyn råbe ude på gangen, Omg hvad gør jeg dog med ham? Jeg ved det, jeg spiller med på hans spil!
CZYTASZ
The Babystitter Job.
Dla nastolatkówHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...