Kapitel 15
Stina og jeg havde været sammen lige fra vi havde fri, til klokken 4. Vi havde slet ikke haft snakket i lang tid, det samme med Bella, hende har jeg heller ikke snakket med i nogle måneder, jeg havde set hende men ikke haft sagt et ord, jeg håber ikke hun er sur eller føler sig usynlig for mig! Jeg skal snart ha' snakket med hende.
"Hørte du det?" Spurgte Stina, jeg vågnede for mine tanker "Hørte hvad?" spurgte jeg og kiggede på hende, hun tog sig til panden "Der var nogle som bankede på, skal du ikke åbne?" spurgte hun og kiggede dumt på mig, jeg lavede et lille 'Hhh' og rejse mig for den mega behagelige sofa, og ud til den kolde døråbning. Jeg åbnede døren og så Brooklyn? Hvad laver han her? "Hey, stella" Sagde han og tog sig akavet til nakken, jeg kiggede bagved for at se om Kristina havde fuldt med, heldigvis havde hun ikke det, for så ville det bare være akavet det her! "Hey" sagde jeg og lagde mine hænder ned i mine bukselommer. "Vi skal snakke" sagde han og kiggede alle mulige steder undtagen på mig. " Om hvad?"-"Om os" Svarede han hurtigt tilbage, jeg nikkede "Hvorfor?" spurgte jeg, han sukkede "Jeg ville vide om der stadig noget imellem os?" Spurgte han og enelig kiggede han mig i øjne. Jeg ved slet ikke om der er noget imellem os mere, altså vi er aldrig sammen mere, så hvorfor så komme sammen? "Jeg ved det ikke" svarede jeg og lænede mig mod døren og sukkede tungt. Han har da ikke stadig følelser for mig, vel? "Vent, kan du stadig li' mig?" spurgte jeg og lavede store øjne, han trak på skuldrene "Jeg ved ikke særlig meget mere, du er ikke i mit liv mere og det savner jeg at du er" Svarede han og tog mine hænder mod mine og holde mig i hånden, årg hvorfor skal han være så romantisk uden at prøve på det? Det er sikkert bare mig som ikke har spist det rigtige som jeg skulle? Jeg sukkede og holde om hans hænder "Vent her" sagde jeg og slap hans hænder, han nikkede og blev stående. Jeg gik ind i stuen og så Kristina sad og pakke sine ting? "hvad skal du?" spurgte jeg, hun smilte til mig "Hvad tror du? Brook er her, og jeg ved i skal bruge noget til sammen nu!" Sagde hun og lynede sin taske, og gik op mig mig "Tak, jeg SMS'er dig i aften" smilte jeg, hun nikkede "Det skal du bare" Sagde hun og grinte, og gik ud af døren. Jeg stod op af døren "Vil du med ind?" Spurgte jeg, vi blev nød til at få snakket om det her! Han nikkede hurtig og gik indenfor, bare det ikke bliver akavet!
Vi havde fået snakket ud om tingene, vi var blevet gode venner. Jeg håber ikke det ville ødelægge vores forhold (Ikke på den måde), jeg ville rigtig gerne være hans ven som han kan komme til og snakke, have det sjovt og mange andre ting. Jeg lagde min hånde oven på hans "Er du okay?" spurgte jeg ham om, han nikkede og sukkede dybt og lukkede øjne "Det er jeg vel, jeg kommer bare til at savne dig" Svarede han og åbnede øjne igen, savne mig? Hvorfor. "Men vi kan altid være rigtig gode venner? Maybe bedstevenner?" grinte jeg, han smilte "Selvfølgelig" sagde han, han kiggede på sin mobil "Jeg må hellere se at komme hjem ad" sagde han og mistede smiltet, jeg nikkede "Ja" Var det, det eneste jeg kunne sige?! Han rejste sig op og gik ud i gangen og tog sin jakke og sko på, og får jeg ved at det, var han gået.
Undskyld kapitlet ikke er så langt, jeg har ret travlt med skole. :)
ESTÁS LEYENDO
The Babystitter Job.
Novela JuvenilHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...