Kapitel 14

1.4K 62 6
                                    

Kapitel 14

Jeg havde trænet i ½ time nu, og jeg var pæn træt. Jeg havde fået nye gode venner, og selvfølgelig var der nogle som jeg ikke helt kunne enes med. Jeg trak vejret dybt og drak noget vand  fra min vanddunk. Jeg havde fået 2 Rigtig gode venner, Thea og Lea. De var begge rigtig søde, og helt min type. "Hey Stella, hvilken skole går du på?" Spurgte Thea, jeg kiggede på hende, og pegede mod den kæmpe bygning, også kaldt skolen "Vest High School, og jer?" Svarede jeg og skiftede blikket mellem dem, de kiggede på hinanden "Vi går også på den skole? Hvorfor har vi ikke set dig?" spurgte Lea, jeg trak på skuldrene og sukkede "Det ved jeg ikke, jeg har været ret populær på det seneste" svarede jeg og tog en tår af vandet, de kiggede med spørgende blikke "Jeg har været kærester med Brooklyn, og det har alle været helt vilde med" sagde jeg og lavede små løft med mine hænder, de nikkede forstående "Jeg har hørt om dig så"-"Ja også mig, jeg troede bare det var en af de andre dulle på skolen" Sluttede Thea af med, jeg fniste, Gad vide hvor mange Brooklyn havde været kærester med?

Fodbold timen var færdig gik vi ud i bad og gjorder os færdige, da jeg gik ud af omklædningsrummet, støtte jeg ind i en, med en kraftig skulder. Jeg kiggede op og så Brooklyns ansigt, jeg gispede, måske havde han ikke set mig. Jeg trådte udenom ham, men han tog fat i armen på mig "Stella hej, hvorfor har du så travlt?" spurgte Brooklyn, jeg trak på skuldrende "Jeg skal noget?" han nikkede, men skiftede til et andet blik, han pegede på døren jeg gik ud af "Går du til fodbold?" spurgte han spørgende, jeg nikkede og trak på skuldrende "Noget galt i det?" spurgte jeg, han rystede på hoved "Slet ikke" svarede han, jeg nikkede svagt og gik lidt videre men stoppede igen, jeg skulle vente på Thea og Lea "Hvorfor stopper du?" spurgte Brook, jeg vendte mig mod ham "Jeg skal vente på nogle" svarede jeg ligeglad, han nikkede og gik ind i omklædningsrummet.

"Han er så IRRETERENDE!" Sagde jeg til Thea som sad ved siden af mig, hun proppede en kæmpe håndfuld popcorn i munden og nikkede forstående med mig "Hvorfor siger du det ikke til ham?" spurgte hun og trak på skuldrende, jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare, altså jeg kunne jo ikke bare gå over til ham og sige Brooklyn, ik' tag det her personligt men jeg syntes du er skide irreterende. Ses. Jeg fniste lidt over tanken, måske var den slet ikke så slem alligevel? "Hvad tænker du på?" Spurgte Thea spørgende og lænede sig tilbage i sengen "Brooklyn" svarede jeg kort, hun sukkede og så dumt på mig "Altså ikke på den måde, Don't worry" Svarede jeg og grinte, hun så surt på mig men ende med at grine.

Jeg sad i Matematik timen og prøvede at koncentrere mig med de skide Brøktal, dumme matematik!. Altså ikke fordi jeg ikke kan finde ud af Matematik, men jeg var heler ikke den bedste til det. Jeg sad og tog noter, men et stykke papir ramte mit bord, jeg kiggede på personen som havde smidt den, Kristina. Jeg smilte, hun lavede et tegn til at jeg skulle læse papiret. Jeg nikkede og tog papiret og læste det.

Hey Stel.

Er vi slet ikke venner mere, eller hvad? Jeg hører aldrig til dig mere.

P.s Er Brooklyn og dig ikke kærester mere?

Jeg kiggede over på hende og skrev ned.

Hey Stina.

Self. Er vi stadig venner!! Vi kan saktens være sammen i dag, hvis det er?

Og NEJ! Brooklyn og jeg er ikke sammen mere!

Jeg smed papiret tilbage til hende, hun læste det og lavede Thumbs up. Jeg smilte igen og fortsatte med at lave notater.

The Babystitter Job.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora