Kapitel 8 - oh god!

1.8K 62 5
                                    


Der kommer en seksuelt scene, bare så i ved det :D

Jeg sukkede og vendte mig om mod Brooklyn, jeg var faktisk ret bange, hvis i ikke havde gættet det så er jeg jomfru og skal snart til ikke at være det! "Hvornår" spurgte jeg koldt og ligeglad, han kiggede tænkende ud i luften "Når vi går hjem?" Spurgte han, jeg nikkede lidt på hoved og kiggede ned i jorden "Bare rolig, jeg skal nok være sød." Sagde han og kyssede mig på kinden, jeg fattede ikke hvorfor han var så besat på at komme i seng med mig, altså jeg er bare en pige? "Jaja, gå nu bare ud i bad, du stinker som en ko" grinte jeg, og skubbede ham mod omklædningsrummet "Ville du med" Jokede han, Jeg håber han jokede? "Nej jeg springer over" sagde jeg og var på vej mod Stina, men blev hevet tilbage, jeg kiggede på personen, Brooklyn ofc. Han tog mig i sine arme og kyssede mig på læberne, det må jeg sige han kan sku godt være romantisk.
Jeg var kommet hjem til mig selv, uden Brooklyn. Jeg gad enlig ikke være sammen med ham, jeg har på fornemmelsen han kun vil være sammen med mig, at han 'misbruger' mig, og det vil jeg sku ikke have.
Jeg sad oppe på mit værelse og så en serie, da det bankede på døren, jeg sukkede og rejste mig op, jeg var nået døren og åbnede, "Hvad laver du her?" Spurgte jeg, han kiggede dumt på mig "Du ventede ikke på mig, så kom vi går op på dit værelse" sagde han og hev mig med derop, godt min mor ikke er hjemme! "Brooklyn, slow Down." Sagde jeg og hev min arm til mig, han vendte sig mod mig og tog mig i brudeform og gik ind på mit værelse, oh god den dreng har slet ingen respekt får piger.. Han kastede mig i sengen og kravlede over mig og kyssede mig over det hele, jeg kunne mærke han spændte i armene, Okay Stella det er bare et knald, du kan godt. Jeg ville lege med på spillet. Jeg tog min bluse af og det samme gjorte han, han kiggede ned på mine bryster og nikkede godkende, jeg rystede på hoved.
Her lå vi, helt nøgne på min seng! Jeg turde ikke, hvad skulle jeg gøre? Jeg nåede ikke at tænke færdigt, da han stak sin 'Store Brooklyn' ind i mig, og er du gal det brande! Jeg stønnede højt og det samme gjorte ham "Jeg elsker dig!" Sagde han mod mine læber, jeg nikkede "I lige måde" løj jeg, lidt. Altså jeg har fået lidt, jeg mener rigtig lidt følser for ham. Han kiggede overraskende på mig og smilte "Jeg sagde jo, jeg nok skulle få dit til at elske mig igen!?" Svarede han og fortsatte med at, gøre det han nu skulle gøre.
Vi havde været ved i nogle timer nu, og jeg begynde at nyde det, og jeg var sikkert og helt rød i hoved, but i don't Care? Han slikkede min nakke ned til mine bryster, og tog fat i min brystvorte og slikkede den. Da vi begge to var ved at komme, gik han op i fart "omg, jeg kommer snart!" Råbt jeg "Hold ud, jeg er der næsten" svarede han, jeg kunne mærke at vi begge to kom, og han lagde sig ned ved siden af mig, Omg hvad havde jeg dog gjort? Nu ville han sikkert være hel vild med mig nu? Oh Fuck. Jeg lagde mit hoved mod hans og han kyssede mig blidt på panden "Ikke værst?" Sagde han og fniste, jeg løftede øjenbrynene og lagde mig over til ham, han spredte armene så jeg kunne være der, jeg kyssede hans bryst og lagde mit hoved ned så jeg kunne høre han hjerte pumpe derud af.

Næste morgen
Jeg vågnede med solen i øjne, som er virkelig irriterende! Jeg sukkede og svang mine ben over sengen, gik mod skabet og tog noget undertøj ud og noget tøj, jeg lagde tøjet på sengen, og tog undertøjet med ud på badeværelset og tog et bad.
Jeg var færdig og tog mit tøj på, jeg kiggede tilfældigt ud af vinduet, hvor jeg så Brooklyn stå og kiggede på mig, jeg lavede et lille akavet vink som han gengælde og smilte, jeg rystede på hoved og grinte. Jeg gik ned i køkkenet og tog et æble og gik ud af døre og mod skolen.
Jeg nåede skolen, og så Stina stå og kiggede efter mig, vi havde aftalt at mødes udenfor skolen, jeg gik mod hende, hun havde set mig og smilte og løb mod mig og krammede mig, som jeg med glæde tog imod "Jeg gjorte noget dumt igår" sagde jeg og så seriøst på hende, hun så undrende på mig "Hvad?" Spurgte hun, skulle jeg sige det? Ja hvorfor ikke "Jeg var i seng med Brooklyn" sagde jeg, hun lavede store øjne, og lavede et pedo-face, "Ej hold op!" Grinte jeg, og skubbede hendes skuler lidt, vi gik ind af døren og mod vores skabe, jeg kiggede på Stina og jeg skabe hvor Brooklyn og hans slæng stod og snakkede, fedt nu skulle Brooklyn sikkert prale! Jeg gik mod dem og hen mod Brooklyn "Du står i vejen?" Sagde jeg og kiggede på ham "når, så kan du vel ikke få dine bøger?" Svarede han flabet, jeg åbnede munden lidt, What? "Undskyld mig? Det er mit skab, gå over til dit eget?" Sagde jeg, han lagde armene over kryds, jeg sukkede og gik, så måtte jeg vel gå til time uden bøger? Jeg gik mod Stina, og mod klassen.
Vi sad bagved og var igang med timen, da døren pludselig brasede op, jeg løftede mit hoved, Brooklyn og hans slæng var på vej ned mod os, jeg kiggede op mig tavlen, jeg kunne mærke en hånd på låret, jeg kiggede på Brooklyn, som sad med en bog i hånden "Her, det er din" sagde han og blinkede med øjet, jeg tog bogen "Hvordan kom du ind i mit skab?" Spurgte jeg undrende, fordi jeg kan da ikke huske jeg havde givet ham koden? "Jeg har nogle tricks" svarede han, jeg nikkede stille og slog op på den side vi var på.
Timen var slut, og vi var på vej ned i kantinen, jeg var skide sulten!. Jeg åbnede kantinedøren, hvor en lugt kom mig i møde, jeg skulle have en sandwich og en vand, vi nåede et bord der var ledigt, og satte os ned "Så dig og Brooklyn, hvordan er han?" Spurgte hun "han er vel som andre drenge, han er faktisk ret romantisk, når han gider" svarede jeg og fniste, hun grinte. "Uha, der kommer prinsen" sagde hun og nikkede mod døren, jeg kiggede ned mod ham og hans slæng, han havde fået øje på mig, og gik ned til mig og Stina "Hey skat" sagde han og kyssede min kind, og satte sig ved sidden af mig, "Hey søde, hvad var der med dig tidligere?" Spurgte jeg, han kiggede på mig og rystede på hoved "Bare glem det, det må du undskylde, jeg var en nar" svarede han og lagde armen om mig, jeg så en satte sig ved sidden af mig, Taylor Lautner, jep den Taylor, der var mange kendte her på skolen, jeg smilte til ham som han gengælde.
Vi havde siddet her i noget tid, jeg skulle til at drikke noget vand da jeg mærkede en hånd på mit ben, jeg kiggede mod Taylor, men han kiggede på drengene og lagde slet ikke mærke til mig, jeg tog min hånd ned til hans og prøvede at flytte den, men det var ret svært, han var ret stærk. Jeg slog ham skuleren så jeg fik hans opmærksomhed, jeg pegede ned på mit lår, han fniste og rykkede den længere op, jeg blev ret irriteret og lagde mig mod Brook så jeg fik hans opmærksomhed "Hva så skat, lidt træt?" Spurgte han og kyssede min pande, jeg nikkede. Han trak mig op på han og tog armene om mig, han er så beskyttende og jeg elsker det! "Jeg orker ingenting" sagde jeg mod hans nakke, han pressede mig mere ind til sig, jeg kunne høre andre sige 'nuuurg' 'de er så søde sammen!' 'Hvorfor har jeg ikke sådan en kæreste?' Jeg grinte lidt af kommentarerne, klokken ringede og jeg blev siddende "Skal vi tage hjem til mig?" Spurgte Brooklyn, jeg nikkede og satte mig op "Jaa" sagde jeg og rejste mig, som han også gjorte og gik men vendte sig mod mig "Kommer du?" Spurgte han undrende, jeg løftede armene "Bær mig" sagde jeg, han grinte og kom mod mig, han vendte ryggen til, jeg hoppede og han holdet fast på mig "Du er så sød Brooklyn!" Sagde jeg og kyssede ham i håret, jeg kunne høre han fnise "Alt for min prinsesse" sagde han, jeg lavede et 'ååårgh' så han grinte.

The Babystitter Job.Where stories live. Discover now