Kapitel 10 - Festen

1.7K 59 8
                                    

Stellas Synsvinkel

Jeg var virkelig spændt på i aften! jeg skulle med Brook og hans forældre til fest, de små børn tror jeg en anden babysitter passer. Jeg stød forvirret og kiggede ind i mit klædeskab "Nej, ikke den!"-"og da slet ikke den" mumlede jeg mens jeg holdte kjoler op, jeg sukkede jeg havde bare slet ingen kjoler! jeg tog min mobil og sms'ede stina

-Hey søde, vil du med i centeret? spurgte jeg, jeg ventede nogle minuter på et svar.

-Ja da, selvfølgelig<3

Jeg svarede med et 'Okay' og smed min mobil på sengen, jeg skulle finde en rigtig flot kjole.

Til Festen.

Vi sad i bilen på vej mod festen, jeg havde fundet en rigtig flot kjole! "Klar til at feste skat?" spurgte brooklyn og kyssede min kind, jeg nikkede og kiggede på ham, jeg dør særiøst hvis ikke Tony er der! Bilen stoppede og vi gik ud, jeg stod foran et virkelig stort hus, med mega mange mennesker! Brooklyn lagde sin hånd i min og trak mig med indenfor "Hvad skal du have?" spurgte Brook, jeg trak på skuldrene "Bare et eller andet" svarede jeg og kiggede på de forskellige mennesker, der var mange kendte her! 1D var her, Justin bieber var herog OMG TONY OLLER!! jeg holdte mig for munden "Hvad er der Stella?" spurgte Brooklyn, jeg pegede mod Tony, og jeg fik hans opmærksomhed og var på vej her over "Hey Brook, har du dame på?" fniste Tony, jeg grinte "Ja, er hun ikke smuk" spurgte Brook, de begge gav mig elevatorblikket, jeg kunne se Tony nikkede "Jeg lækker er hun sku!" svarede han og blinkede med øjet, jeg kunne mærke blodet stige til mine kinder, Omg! Tony Oller har lige kaldt mig LÆKKER!! råbte/Tænkte jeg, jeg trak Brooklyn med ud på danse gulvet og begyndte at danse op ad ham "Du tænder mig Babe" sagde Brook tæt ved mit øre, jeg bed mig sexet i læben og begyndte lidt at stønne for sjovt, som jeg kunne mærke Brooklyn trak mig ind til ham, jeg fniste "Haha, bliver du ivrig?" spurgte jeg og grinte, han nikkede ivrigt "Skal vi ikke få gjort noget ved det?" spurgte han, jeg rystede på hovedet og gik over til baren og fik noget at drikke.

Der gået nogle time, og jeg havde ikke set Brooklyn nogle steder så jeg ville lede efter ham, jeg spang ned af stolen og kiggede rundt men har var ikke her, jeg gik op mod værelserne og kiggede, jeg kunne høre nogle inde på et værelse så jeg gik ind.

og WTF! Brooklyn lå med en eller anden Dulle!!!! "HVAD FUCK HAR DU GANG I!!"Råbte jeg, så han vendte sig om mod mig, alle mine tåre løb om kamp ned af mine kinder "Fuck Stella! Det skulle du ikke ha' set!"-"Brooklyn hvem er det?" spurgte hende pigen "Jeg er hans Ex-Kæreste" svarede jeg og løb ned af trapperne hvor jeg så David stå med victoria.

de smilte da de så mig men det falmede "Stella, hvad er der sket?!" spurgte Victoria bekymrende "Brooklyn er mig utro!" græd jeg og pegede mod værelset, David skulle til at gå derop men Brooklyn kom ud på gangen "Stella, Undskyld forhelved" sagde han og satte sig ved siden af mig, men jeg rejste mig og løb udenfor.

jeg ville sku ikke være her mere! Jeg tog en taxa hjem, da jeg nåede døren åbnede jeg den og løb op på værelset og lagde mig i min seng, og græd til jeg faldt i søvn.

Jeg kunne slet ikke forstå det? Hvorfor Brooklyn?!

Næste dag var jeg helt færdig, jeg ville slet ikke i skole, men min mor sagde jeg skulle passe min skole, og så kunne jeg græde så meget jeg ville når jeg kom hjem.

Jeg forstod slet ikke min mor, hun var aldrig hjemme og snakkede slet ikke med mig? Var der noget hun skjulte for mig?

Jeg åbnede øjne da jeg skulle stå op og gøre mg klar, jeg tog nogle skinny jeans, hvis bluse og en cardigan på.

jeg løb ned af trappen og ned i køkkenet, og hvis i skulle spørger om hvor min bror var, så er han flyttet hjemme fra, det gjorde han 2 uger siden, heldige skiderik!

jeg tog noget mad, og spiste hurtigt og så var jeg ellers den der var ude.

Jeg nåede skolen, hvor jeg mindst ville være, jeg løb hen til Kristina og krammede hende Hej, "Hvad så?" spurgte hun, og kiggede undrende på mig, jeg kunne mærke jeg fik tåre i øjne og helst ville græde "Jeg blev singel igår" svarede jeg stille, hun gispede lavt "omg hvad er der sket?!" spurgte hun og krammede mig.

"han var mig utro, med en eller anden dulle" svarede jeg og græd lydløst ned i hendes skulder "Jeg tæsker ham" sagde Stina og viste sine muskler som hun slet ikke havde, jeg grinte men stoppede igen, jeg troede aldrig jeg skulle græde så meget, og da slet ikke af ham! Jeg vil aldrig snakke med ham igen!

The Babystitter Job.Where stories live. Discover now