Jeg havde aftalt med mig selv at jeg ville spille med på Brooklyns lille spil, han skulle nok forstå at han ikke skulle kunne lide mig, Gad vide hvorfor jeg ingen kæreste har? Jeg gik ned af trappen og kom min mor i møde "Hey skat, klar til skole?" Jeg nikkede kraftigt og smilte og gik mod køkkenet, jeg tog et æble og snuppede min taske og så var jeg den der var smuttet.
Jeg var nået skolen, og jeg siger dig alle kiggede næsten på mig! Havde jeg gjort noget? Eller er det bare fordi jeg 'kommer' sammen med Brooklyn? Jeg trak på skulrende og gik ind af døren, en total fremmed kom mod mig, "Hey søde, hvordan går det?" Spurgte hun sukkersødt "Snakker du kun med mig fordi mig og Brooklyn kommer sammen, og du vil være min veninde på grund af popularitet?" Spurgte jeg hurtigt men stadig så hun kunne følge med, hun kiggede ned i gulvet og op på mig igen, hun nikkede langsomt "Undskyld, men jeg har ingen venner, og det er min første dag" svarede hun og gik langsomt væk "Vent, jeg vil gerne være din ven!" Jeg tog fat på hendes skulder og vende hende om så vi stod face to face, hun smilte meget "Omg tak!" Sagde hun og krammede mig, "Jeg må hellere gå, ses" sagde hun og gik, jeg vendte mig om og gik mod mit skab får at tage mine bøger, jeg tog min matematik bog ud, jeg hader matematik det er seriøst mit hade fag! Jeg vendte mig om, men Brooklyn stod der alleredet! Stalker man, "Omg! Du forskrækkede mig" sagde jeg og tog min hånd på brystet, han fniste "Undskyld skat, det skal ikke ske igen" sagde han og kyssede mig blidt på munden, "Skal du med til kampen senere?" Spurgte han og rettede sig op og kiggede over på en flok piger, selvfølgelig "Det ved jeg ik"-"Du skal komme! Og når vi har vundet skal du komme ned og kramme mig tillykke!" Sagde han og lænede sig ind mod mig, jeg prøvede at rykke ham væk men intet skete, han var for stærk! Damit, "Hey Stella, hva så?"" Spurgte Daniel og kiggede på Brooklyn med et seriøst dræberblik, "Hænger lidt ud med Brook" svarede jeg og skubbede Brooklyn lidt væk, Han nikkede og gik lidt væk "Ses senere Stella" sagde han og vinkede, jeg vinkede tilbage. "Er der noget imellem jer?" Spurgte Brooklyn og løftede øjenbrynene, jeg trak på skulrende og kiggede Brooklyn dybt i øjne, nu begynder legen! Jeg tog mig hoved tæt på hans og kyssede ham grådigt, det var en lækker gang Brooklyn, LOL hvad er det jeg tænker? Jeg trak mig og bed mig i læben "Hvornår skal vi ha' den omgang sex, som du sagde vi skulle have?" Spurgte han slesk og rettede på sit hår "Ved jeg ikke, hvis i taber kampen kan vi godt?" Sagde jeg, han så med store øjne på mig "Taber kampen, hvad tænker du på?!" Råbte han lidt højt, jeg trak på skulrende "Vil du eller ej?" Spurgte jeg og lagde en finger på hans bryst, han kiggede hen på sine venner "Det ved jeg sku ikke helt, vil det ikke være bedre at vinde end at tabe?" Spurgte han og knækkede sine finger, Eew. Jeg rystede lidt på hoved af de lyde fingrene kom med, Brooklyn havde åbenbart opdaget jeg ikke kunne lide det, han tog fingrende tætter på mig og knækkede videre "Ej klamt stop! Du ødelægger dine fingre" sagde jeg og gik væk, men nåede ikke langt da han tog fat i mit håndled så det sagde et lille knæk, jeg var ved at kaste op over det. Han tog mig helt ind til sig og krammede mig, det var ret dejligt, så jeg krammede igen og lagde mit hovede ind til hans bryst så jeg kunne høre hans hjerte som var ret Chill, Jeg smilte.
Jeg gik ind af min hoveddør og smækkede døren, og gik op på mit værelse og gik på min MacBook, jeg tjekkede Facebook, Twitter og Instagram ud, intet nyt, undtaget på Facebook, hvor alle blev ved med at skrive om Brooklyn og jeg, ret irriterende hvis i spørger mig!. Jeg kunne høre noget ved vinduet, jeg gik mod det og så Daniel stå dernede og kaste sten på min rude, jeg åbnede "Hvad så, danni?" Spurgte jeg og lagde albuerne på kammen, han trak på skulrende "Ikke meget, kommer Du til kampen?" Spurgte han, jeg nikkede "Jeg blev næsten tvunget" sagde jeg og kiggede mod Brooklyns Vindue, ingen Brook, "Hvorfor er dig og Brooklyn overhoved sammen?" Spurgte han og kastede med armene, jeg trak på skulrende, skulle jeg sige sandheden? Nah, "Vi elsker hinanden" svarede jeg, jeg kiggede på klokken, oh fuck kampen starter snart! Jeg SMS Den nye pige, Kristina,
-Hey søde, klar til kamp? Stella
-Total klar! Ses om 5 min. Stina 'kælenavn'
Jeg slukkede mobilen og gik ud i gangen, ud af døren og ind i bilen hvor jeg skulle køre hen til Stina og hente hende.
"Wuhu Brooklyn, kom sååå" råbte jeg midt i det hele, så mange kiggede på mig, akavet. Jeg fik han opmærksomhed, og et smil kom på hans læber, han vinkede og sendte et lyftkys, jeg smilte jeg satte mig ned " er i kærester?" Spurgte Stina, skulle jeg lyve eller fortælle at det bare en leg for mig? "Ja vi er kærester" svarede jeg og kiggede på banen, jeg kunne se ud af øjenkrogen at hun nikkede " sødt, jeg gad godt have et forhold, ligesom jeres " sagde hun, jeg kiggede på hende "Hvorfor?" Spurgte jeg, "Det ser ud som om han virkelig kan lide dig" svarede hun mens hun nikkede overbevisende, jeg smilte.
Kampen var slut, og vi vandt! Jeg rejste mig og kiggede på Brooklyn som viftede mig ned med hans hånd, jeg løb ned til ham og krammede og kyssede ham "Tillykke!" Sagde jeg og krammede mange af dem, de fleste sagde tak, og andre sagde tak, men ret ligeglad. "Så skylder du, Stel." Sagde Brooklyn i mit øre, jeg sank en klump og sukkede.
YOU ARE READING
The Babystitter Job.
Teen FictionHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...