Stellas Synsvinkel
*BIB* *BIB* *BIB* Den irriterende lyd kendte jeg, alarmen selvfølgelig, noget lort! Jeg hader at vågne kl. 7:30 bare for at køre ned på en kedelig skole, og så have fri kl 3 om dagen, nej tak du! Undskyld jeg plejer altid være morgensur, sorry. Som sagt er mit navn Stella, hej, jeg er 15 år, nederen men jeg overlever.
''Stella skat, er du oppe?'' Råbte min mor nede fra stuen af, jeg havde rejst mig og gik over og tog noget tøj på, nogle sorte jeans med huller i knæene, en trøje der var lille smule for stor hvor der stod ''I love Unicorns'' For det gør jeg! ''Ja, jeg er oppe'' råbte jeg efter jeg havde gjord mig klar, og gik ud i gangen hvor mit blik ramte min bror, som var på vej ned af trappen ''Morgen Stel'' Sagde han og krammede mig hurtigt og gik ned i stuen, Ja jeg har en bror, Justin Martinez, Han har lysebrunt hår, brune øjne, god stil og ret høj, og er 17 år og går i High School, og det samme gør jeg, yaaaay, mærk ironien.
Jeg kunne se skolen, og er du gal den er stor! Okay det ku misforstås, haha dirty little me, når tilbage til skolen, jeg parkerede min audi som jeg havde fået af min far 'han er rig' og gik hen af skolegården og ind i på selve skolen, der var mange mennesker her! Jeg vidste ikke rigtig hvor jeg skulle gå hen, så jeg gik over til en lille drenge gruppe og prikkede drengen på skulderen så han vendte sig om og gav mig elevator blikket
''Hej jeg er ny, ved du hvor kontoret er?'' spurgte jeg, han grinte slesk og kiggede på de andre drenge ''Ja, skal jeg vise dig derover?'' spurgte han, jeg sukkede kunne han ikke bare sige hvor det var? Jeg kender hans type 'Playeren' jeg rystede på hoved ''Kan du ikke bare sige hvor det er?'' spurgte jeg lidt irriterede, han så lidt koldt på mig, havde jeg gjort noget galt? ''Ned af gangen og så til højre'' sagde han mens han pegede med sin tommel fingeren over skulderen ''Tak, var det så svært'' sagde jeg med en baby stemme, okay jeg ved godt er man ikke skal være så flabbet når man gerne vil have nogle venner, men jeg blev nød til det, og du skulle se hans ansigt, det blev helt sådan Oh hell no, haha Det så grinern ud! Når men jeg begynde at gå ned mod kontoret får at få de ting som jeg behøvede, Bank Bank sagde det da jeg bankende på døren ''Kom ind'' Hørte jeg en sige/råbe, jeg åbnede døren og sagde ''Jeg er ny'' Hun kiggede ned i computeren, og kiggede på mig igen ''Ja du må være Stella, velkommen til'' sagde hun sødt, jeg nikkede som tak og var lige ved at lukke døren da hun sagde til mig ''Vent Stella'' jeg løftede mit hoved over til hende, hun grinte ad mig "Du skal lige huske dine bøger, skema og lås kode" sagde hun, jeg slog mig blidt på panden, how stupid. Jeg gik over og tog mine ting og så var jeg den der var skredet.
Jeg havde Engelsk lige nu, og gæt hvem jeg sad ved siden af, godt tænkt, ham der jeg spurgte om vej til kontoret "så fortæl lidt om dig selv" spurgte han, jeg rystede på hoved og hviskede "jeg vil ikke fortælle dig noget som helt om mig" han kiggede bare på mig som om jeg var fascinerende at se på "nyder du synet?" spurgte jeg flabbet, han nikkede på hoved " Ja, jeg elsker at se på smukke piger" Tsk som om jeg er smuk, jeg har en god selvtillid men ikke når det kom til at en player sagde det, fordi jeg vidste at de siger bare flotte ord til unge piger som os, klaptorsk,
"ik kald mig smuk, okay?" sagde jeg ligegyldigt mens jeg tog noter "Hvorfor?" spurgte han " fordi jeg kender din type" svarede jeg mens jeg prøvede at koncentrer mig om at lære noget "Du kender min type? Og hvad er min type så?" spurgte han med et smil på læben "Playeren, og gider du godt være stille?" spurgte jeg lidt irriterede, mens jeg så lidt kold ud, han nikkede og snakkede ikke under hele timen.
Klokken ringede til frokost og jeg var på vej ned i Cafeteriet, da jeg åbnede døren kom jeg til at gå ind i en pige, som faktisk så rigtig godt ud! No homo! "Ej det må du virkelig undskylde!" Råbte jeg lidt, hun grinte bare over jeg så, så forskrækket på mig "Det helt fint, jeg skulle bare passe lidt på med at stå bag i døren" grinte hun, jeg nikkede "Ja du skulle nødig komme til skade" svarede jeg med et lille fnis " Jeg hedder Bella, dig?" spurgte hun sødt "Stella"-"Haha, Stella Bella" svarede hun med et grin, hun havde et sødt grin.
"Hej mor jeg er hjemme!" råbte jeg i hele huset da jeg var kommet hjem, ingen svarede "Mor er ikke hjemme, fjols" svarede Justin som var på vej ned af trappen, wow hård type 'Fjols', jeg stod lidt i skrædderstilling "Hård dag?" spurgte jeg lidt flabbet, han kiggede bare på mig med Er-Du-Dum? Blikket "Nej slet ikke, jeg har bare fået nogle nye venner?" svarede han ligegyldigt og begynde at gå ud i køkkenet, jeg trak på skuldrende og løb op på mit værelse og tændte min Macbook og loggede ind på facebook, og jeg havde fået en besked
-Hey Smukke!:*
-Hvem er du? Spurgte jeg
-Brooklyn fra skolen, du ved ham som du slet ikke vil fortælle, lidt om dig selv<3
-Fuck af, brook
-Uh, alleredet et kælenavn?:*
-Hold op med det smileyer! Jeg kan ikke lide dig?
-Når, men jeg kan godt lide dig, og jeg skal nok finde en måde at få dig til at elske mig tilbage<3 Og jeg laver smileys når jeg har lyst, ikke også Love?:*
-Hmm, hvad vil du? Svarede jeg da jeg kunne fornemme han gerne vil have kontakt med mig
-Ikke noget secielt, vil bare gerne vide noget om dig? J
-Så kig efter hvad jeg laver, så skal du nok finde ud af det?
-Okay, jeg skal nok holde øje med dig såJ
-Farvel svarede jeg da jeg ikke gad at skrive med ham mere
Jeg lukkede min computer ned og lagde den ned i fodenden, og så var jeg på vej ned i byen, fordi, why not?.
Hej alle sammen, hvad syntes i ind til videre? Og bare rolig skal nok ligge nået ud snart J
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Babystitter Job.
Ficção AdolescenteHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...