Kapitel 16

1.4K 53 22
                                    


Jeg har ikke lavet andet end at tænke, tænke på Brooklyn. Jeg ved ikke om jeg stadig har følelser for ham, eller om han stadig har for mig? Jeg tog min mobil og ringede til Stina.

#Hey søde, hvordan gik det? Spurgte hun nysgerrig

#Han sagde han ville savne mig og osv.

#Okay, når jeg skal sove, ses imorgen ik?

#jep, svarede jeg og lagde på.

Næste morgen

Jeg vågnede med et kæmpe gab og strakte min trætte krop og smed mig selv ud af sengen og kravlede til mit skab. Jeg rejste mig og valgte noget tøj, bare det normale. Jeg gik ned i køkkenet og tog noget og spise. Bagefter det gik jeg så op på mit værelse igen, og lagde mit makeup og børstede tænder og så var jeg den der var skredet.

Jeg var nået skolen og parkerede bilen og hoppede ud, henne af gården så jeg Kristina vente på mig, jeg løb bag i hende og sprang på hendes ryk så hun fik et chok og landede på jorden "Haha, du skulle ha' set dit ansigt!" Råbte jeg, nogle vendte deres opmærksomhed på os og gav os et mærkeligt blik "Problem?" Spurgte jeg og løftede truende mine arme.

De rystede bare på hoved og vendte øjne tilbage på deres ting. Jeg kiggede ned på S ( hendes nye kælenavn) og løftede øjenbrynene, jeg rejste mig op og lagde min hånd på hendes og trak hende med op.

Vi gik hen ad skolegården da en råbte mit navn, jeg drejede mig for at se hvem det var, Brook. Jeg smilte og vinkede, han løb mod mig indtil han var henne ved mig og tog sit hoved til mit øre "Kommer du og babysitter senere?" Hviskede han og kiggede på mig, jeg nikkede "hvad tid?" Spurgte jeg "Kl.16" sagde han og løb hen mod sine venner igen, okay så.

Kan geografi lige blive kedeligere? Her sad jeg og kiggede ned i de dumme opgave, og jeg lignede sikkert et kæmpe spørgsmålstegn for min lære kom ned til mig "Brug for hjælp?" Jeg nikkede ivrigt, jeg kiggede rundt. Brooklyn sad nede bagved og lavede tingende "er det okay jeg går ned til Brooklyn?" Spurgte jeg, han nikkede godkendende. Jeg rejste mig og gik ned til ham og satte mig på stolen ved siden ad ham, jeg kiggede på ham og ham på mig "Brug for hjælp?" Spurgte han og smilte, jeg nikkede "Jep, gider du og hjælpe mig?"grinte jeg, han nikkede "Selvfølgelig" sagde han og satte sig til rette "Tak, jeg er mega dum til det her" sagde jeg og sukkede. Han lagde sin hånd på min, jeg kiggede på ham "Du overlever, jeg hjælper" sagde han og kiggede på mine opgaver. Jeg hader når folk kigger på mine opgaver, ikke fordi jeg tror de laver efter, men fordi jeg føler mig dum og usikker. Men ikke overfor Brook.

Vi havde klaret alle opgaverne sammen, og klokken ringede endelig! Jeg pakkede sammen og gik ud af klassen og hen til mit skab. Jeg kunne høre S kalde på mig, så jeg vendte mig om og så hendes blik "Hey, skal vi ikke have matematik?" Spurgte jeg, hun nikkede men havde et ligegyldigt blik "Skal vi ikke bare pjække?" Spurgte hun, jeg trak på skuldrene "hvorfor?"-"Jeg er ikke rigtig i humør til skole lige nu, jeg skal fortælle dig nået" jeg nikkede og tog min taske og gik med hende udenfor.

"Så hvad vil du snakke om?" Spurgte jeg, hun sukkede "Jeg kom sammen med Kyle" sagde hun og kiggede på søen, omg en kæreste, vent hun sagde 'kom sammen'? "Hvad mener du med 'kom sammen'? Er i ikke sammen mere?" Spurgte jeg nysgerrig om, hun fældede en tåre så jeg tog hende ind i et kram "jeg overhørte ham snakke med hans venner, det var hele en leg. Han spille bare, de nævnte noget med penge for hvem der først fik mig. De sagde 'Den næste Er Stella, hvem er inde?' " græd hun, jeg lagde mit hoved på hendes, hvad skal jeg gøre? "Drenge er nogle spadser, og det har de hele tiden været" sagde jeg og og tog min mobil og tjekkede klokken, skolen var slut. Det betyder at drenge-klikken er på vej udenfor. Jeg rejste mig "Kom, vi viser dem" sagde jeg og træk hende med.

-------------------------------
Andre end mig som også er besat af The 100!? Jeg kan ikke vente til næste episode er ude!
BTW, undskyld jeg ikke har updateret i lang tid! Jeg har ikke helt haft inspirationen til det, så kan i ikke komme med forslag?
Er der nogle der skrive Fan fiktion med The 100? Eller kender nogle gode nogle? Okay jeg stopper nu.

The Babystitter Job.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz