Jeg havde tænkt og tænkt på Brooklyn, men jeg skulle prøve at lade vær, han knuste mit hjerte og det samme vil jeg gøre med ham, og jeg vidste lige hvad jeg skulle! Jeg tog min mobil og gik ind på kontakter og ringede Taylor op.
-Hey søde, whats up? spurgte Taylor
-Jeg ved godt det lyder vanvidigt men du skal lege min kæreste, jeg skal gøre Brooklyn Jaloux, så du skal gøre hvad kærester nu gør, ik spørg bare gør det, okay?. Svarede jeg som et løbene vandfald
-Oookay? hvorfor om jeg må spørger?
-Det er lige meget, er du på? spurgte jeg.
-Okay, ses i skolen Skat
Jeg lagde på og lagde mig på sengen, Brooklyn skulle fortryde den han gjorde mod mig, går jeg over grænsen? jeg sms'ede stina og forklarede hende med Taylor og jeg.
Næste dag i skolen
Jeg gik ind hen af skolegården og så Taylor og de andre spillede fodbold, jeg fik Taylors opmærksomhed, han lavede et 'T' med hændene og løb mod mig og trak mig ind i et kram, jeg lugtede til ham og han dufter faktisk rigtig godt "Hey" sagde han og kyssede mig på munden, jeg kyssede med og kiggede på Brooklyn der stod med det sygest dræberblik mod Taylor, jeg smilte til Taylor "Vi ses senere" sagde jeg og gik indenfor, mens Taylor spillede videre med drengene
Taylors Synsvinkel
Jeg kunne godt vende mig til at kysse Stella, hun havde de blødeste læber jeg havde kysset! jeg løb mod de andre drenge og tog bolden for Justin og scorede mål, jeg så brooklyn løbe mod mig "Hey man, hvad sker der for dig og stella?" spurgte han, jeg trak på skuldrende "Vi er blevet kærester" svarede jeg enkelt og gik væ fra Brook. Tro mig Brooklyn er en god ven, det er slet ikke det. Men Jeg havde været vild med Stella i 2 år nu, og så spørger hun om jeg ville være 'kærester' så selfølgelig sagde jeg ja, men jeg var lidt bekymret for hende, hun sagde ikke hvorfor vi skulle digte vores falske forhold? jeg må snakke med hende senere.
Jeg sad i min time da jeg fik en lille sedl på mit bord, jeg kiggede til side og så en af skolens duller havde et frækt udtryk i ansigtet, jeg åbnede sedlen og der stod
-Hey lækre, skal du noget efter skole?<3<3<3<3<3:*:*:*:*:*:*
jeg kiggede på hende med et nik, hun så lidt fornærmet ud og mimede 'hvorfor' jeg tog en kuglepen og skrev.
-Skal være sammen med min kæreste, og hun er helt sikkert ikke dig..
Skrev jeg og kastede det på hende så hun fik den i hoved, det så ret komisk ud! jeg grinte lavt så jeg ikke fik skæld ud. Jeg havde tænkt på Stella hele dagen, jeg skulle nok få hende til at kunne lide mig, jeg må få Brooklyn til hade hende og det samme med hende, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det?
Stellas Synsvinkel
Jeg sad i den mest kedeligste time, Historie. Jeg kiggede omkring da mit plik ramte bestemt person, kan i gætte? Yay, brooklyn kan i mærke sarkasmen? Jeg sukkede og kiggede på tavlen hvor vores sure gamle lære snakkede om 2. verdenskrig. Det ringede til frokost, og jeg skyndte mig ud af lokalet og ned mod kantinen hvor den elskede mad ventede på mig så jeg kunne spise det, Mums.
jeg nåede kantinen og åbnede dørene og kom Stina i møde "Hvad sker der?" spurgte hun nysgerrigt, jeg kiggede på hende "ikke noget, er bare sulten?" svarede jeg og stod i køen, der gik nok 5 min. før det var mig. Jeg tog en sandwich og en æblejuice, jeg gik ned til Stina hvor Taylor alleredet sad "Hey venner, whats up?" spurgte jeg og satte mig, Taylor kiggede på mig og smilte som jeg med glæde gengælde "ingenting, vi snakkede bare om os" svarede Taylor, jeg nikkede og begynde at spise min mad, jeg kunne mærke en stirren i nakken, jeg vendt mig om og så Brook så på mig, Omg hvor kigger han på mig hele tiden?? Jeg kunne slet ikke klare at være væk fra ham, hans kys og kram de var så romantiske, hh hvem narre jeg? jeg elsker ham stadig, og jeg havde gjord det være, det kan godt være han havde været i seng med en anden, men vi ikke rigtig kærester for han havde ikke engang spurgt om vi skulle være det? jeg vendte mig om igen "Jeg går lige på Toilettet, ses om 2 sek" sagde jeg og rejste mig op og gik ud på toiletterne, og der begynde at trille tåre ned af mine kinder så jeg tørrede dem hurtigt væk "Jeg vidste du savnede mig" kunne jeg høre en sige bag mig, jeg vendte mig hurtigt om og så Brooklyn stå op af dørkammen, jeg nikkede svagt "Hvem prøver jeg at narre? selvfølgelig savner jeg dig!" svarede jeg og græd videre, Brooklyn kom imod mig og tog mig ind i et kram og sagde 'Shh' og nussede mit hoved, "undskyld så mange gange, det var alkoholen der tog over" undskylde han, jeg nikkede "Jeg har savnet dig så meget" sagde jeg og kyssede ham på læberne "Det har jeg savnet" sagde han og grinte, jeg fniste og gav ham ret.
-----------------------------
Nuuurg søødt! så blev de gode venner igen<3
Gad vide hvad Taylor ville gøre med Stella når han finder ud af Brooklyn og Stella er blevet gode venner igen?
YOU ARE READING
The Babystitter Job.
Teen FictionHej mit navn er Stella Martinez, jeg er 15 år:) Jeg bor alene med min mor i London uden nogle søskende, hvilket er meget trist! Min far har jeg ingen kontakt med fordi han ikke vil have noget med mig at gøre, hvilket jeg er ret ligeglad med? Stella...