16. Bölüm

3.8K 357 1.2K
                                    

Oy ve Yorum

Sevgili Masalcıklar; Kitabım nasıl? Güzel mi? Yorumlarınızı okuyorum ve beni çok mutlu ediyorsunuz? Tiktok ve İstagram üzerinde yaptığınız editler beni çok mutlu ediyor ama sürekli random atmayın sürekli random atınca kitabımı beğenmedinizi sanıyorum. Satır arası yorum yapın. Diğer türlü yorumlarınız karışıyor.

Yorumlarınızı bol bol yapın,

Kitap 187k ne zaman 200k olacak çok merak ediyorum.

Oylarınızıda bekliyorum

Eve geldiğim sırada kapının önünde Çetin'i gördüm. Benim gelmemi bekliyordu. Yüzüme sahte gülümseme yerleştirerek. "Kanki."dedim yanına gelerek. Çetin gülümseyerek, "ağaç oldum kanki, nerede kaldın?"

"Beni bıçaklatan kişiyi polise söyledim."dedim belki bana söylerdi.

"Kimmiş?"dedi bunu derken sesinde korku vardı. Biliyor muydu? Evet. Biliyordu. Neden benden saklamıştı?

"Kayra."dedim ve hayal kırıklığı gözlerle Çetin'e bakıp devam ettim. "Sende bilmene rağmen sakladın. Bu kadar mı değersizdim senin gözünde?"

Çetin hızla kafasını salladı. "Ceren özür dilerim. Sakladığım için özür dilerim. Lütfen bana sırtını dönme. Diğerleri döndü bari sen dönme."yalvarıyordu.

"Çetin, buradan gider misin? Ben evimde beni değersiz kılan bir kişiyi evime alamam."dedim ve bunu derken Çetin'i merdivene doğru hafifçe iterek. "Git!"diye bağırdım.

Çetin ağlayan gözlerler merdivenden aşağıya inerken sadece baktım.

Gözden kaybolduğunda telefonumdan 155'i arayıp olayı özetledim.

Çetin'in peşinden bende indim. Kapıdan çıktığımda sokağın tam ortasındaydı ve karşısındada tanımadığım adamlar vardı. Kimdi bu adamlar?

"Çetin, patron sana iki gün süre verdi. 15.000tl bul ve getir." Bunlar Taner Şerefsizin büyük patronunun adamlarıydı. Polisten kaçmıştı şerefsiz.

"O kadar parayı nereden bulayım?"

"Hırsızlık yap!"dedi karşıdaki adam ve diğer adamlara işaret verip gitti.

Çetin, hırsızlık yapma.

"Sevgilim!"Hira'nın sesini duyunca kafamı sokağa çevirdim. Kıvırta kıvırta Çetin'in yanına geldi. Ben bu kızın kıvırtan götüne vurarım. Demedi demeyin. O esnada polis siren sesi mahalleyi kapladı..

Polis aracı önümde durup içinden iki tane polis çıktı. Gözümle Çetin'i gösterdim.

Polislerden biri Çetin'in yanına gitti. "Çetin Şimşek adam öldürme suçuna ortak olduğunuz için tutuklusunuz?"

"Ben ortak filan olmadım."dedi.

"Susmakla oldun. Polis memuru, şikayetçiyim."

Polis memuru cebinde kelepçe çıkarttıp Çetin'in bileklerine taktı. Hira, korkuyla "Çetin'i bırakın!"diye yalvardı.

Polis memuru Çetin'i araca bindirmek için önümden geçeceği sırada Çetin'in sesini duydum. "Teşekkür ederim... Sayende sıcak bir yerde uyuyacağım."

Cevap vermedim... Gözlerimi kaçırdım.

Çetin'i araca bindirip aracı çalıştırıp gittiler.

Telefonumdan bir şey yapıp yanımdan geçen çocuğa verip "telefonu böyle tut, sana 25tl vereceğim."

Çocuk kafasını sallayıp söylediğim gibi tuttu.

Hira'nın yanına gittim. Yalan gözlerle ağlıyordu.

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin