18. Bölüm

3.3K 333 1.1K
                                    


Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bol bol yapsanız. Çok az kişi yorum yapıyor.

Ben bu kitaba emek veriyorum sizden ricam bol bol yorum yapın ve oy kullanır mısınız?

Ara yorum yapın rica ederim.

İstagram hesabım Zgi_zem takip etmeyi unutmayın.

Hira'nın bize konum attığı adrese geldiğimizde etrafta iki tane korumanın kapının önünde gözcülük yaptığını görmüştük. Bu kız ne zamandan beri mafya işi yapıyor?

Emir elimi tutunca bakışlarımı Emir'e çevirdim. "Sakin ol. İkisinide kurtaracağız."

Başımı salladım.

Ve Emir'in elini bırakmadan korumalara doğru  yürüdük.

Korumalar bir şey demeden kapıyı açıp içeri girmemizi beklediler. İçeri girdiğimizde karşımızda korkunç bir manzara vardı.

Gizem'in saçı dağılmıştı. Bakışlarımı Çetin'e çevirdiğimde elimle ağzımı kapatmak zorunda kaldım. Yüzü kanlar içindeydi, maskeli adamlardan biri Çetin'e elektirik verirken Çetin'in gözlerinden yaşlar bocalıyordu ama bağıramıyordu. Onun yerine Gizem bağırıyordu.

"Ooo kim gelmiş?"dedi Hira iki kolunu açarak. Ben sana göstereceğim şimdi kimin geldiğini sen bekle,

"Bırak lan ikisini."diye kükredi Emir.

"Emir bu olay Ceren'le aramızda o yüzden sana konuşma hakkı sunmuyorum."

Emir'in elini bırakarak bakışlarımı Hira'ya çevirdim. "Hira n'olur kardeşlerimi bırak. Bak ne istersen yaparım?"

Bunu dememle Hira'nın göz bebekleri ışıldadı.

"Ne istersem yapacak mısın? Tamam. Şikayetinden vazgeç,"

Anlamayarak Hira'ya bakmaya devam ettim. "Ne?"dedim.

"Çetin'i kurtalmak istiyorsun seni bıçaklatmaya çalışan kişinin Kayra değil, Gizem olduğunu söyleyeceksin. Yoksa Çetin elektirik yemeye devam edecek."

Çaresiz.

Ben bugün ilk defa çaresiz kaldım.

Bakışlarımı ikisine çevirdim. İkiside çok acı çekiyordu.

"Ceren sakın onu dinleme. Şikayetinden vazgeçme."dedi Çetin zar zor konuşarak.

Gizem'in sesini duydum. "Ceren beni polise verirsen seni anlarım ve sana kızmam. Lütfen Çetin'i kurtar."

Ben şimdi ne yapacaktım?

Gizem'in hayatını mahvedip Çetin'i mi kurtaracaktım.

Yoksa,

Şikayetimden vazgeçmeyip Çetin'e acı mı çektirecektim?

"Hadi Ceren cevabını bekliyoruz."dedi ruh hastası sürtük.

Yazarın anlatımıyla

"Minyak diğerleri nerede?"diyerek bir soru yöneltti Mete,

Tekerlekli sandalyede oturmak gibi canını sıkıyordu, diğerlerinin gelmemesi, oysa bugün geleceklerini söylemişlerdi.

Mine olanları bildiği için susuyordu, Ceren ona bir bir her şeyi anlatmıştı. Mete'ye söylememekte kararsızdı ama olanları söylemeliydi.

Derin bir nefes aldı. "Mete sana bir şey söyleyeceğim ama sakin ol."

"Ben sana karşı hep sakinim, Minyak."

"Hira, Çetinle Gizem'i kaçırdı. Emir ve Ceren'de ikisini kurtarmaya gittiler."

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin