1. BÖLÜM

35K 1.4K 3.1K
                                    


Arkadaşlar ben bu kurguyu 2020 yılında karantina döneminde yazdım ve 12 temmuz 2021 yayınladım.

*Düzenlendi*

Bölümlerde spoi vermeyin.

Bu kitaba cringe diyen tayfa ben bu kitabı 2020 senesinde yazdım ve lise kitabı olduğu için cringe olması normal ama çokta cringe sahneler yok.

Ceren Masal Aktaş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ceren Masal Aktaş

Oy ve Yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar:)

"Anne lütfen beni şu lanet sıkıcı olan okula gönderme." dedim. Annem gözlerini devirerek konuşmaya başladı."alt tarafı okul Ceren," annem bilene beni anlamıyordu.Ülke nasıl anlasın? Hoş zaten ülkenin anlayacak bir durumuda yokki,

"anne beni o okula gönderme İmam Hatip'e gönder."ama karma olsun.

"Orası Müslüman okulu seni kabul ederler mi?" diye sordu annem, "bende müslümanım."diyerek cevapladım onu,

"biraz şüpheciyim." dediğinde direkt annemin gözlerine baktım. "niye öyle dedin ya?" annem bıyık altından gülerek konuşmaya başladı "Din sınavından yirmi beş aldığın için artık şüphe duyuyorum."

Ah doğru, o sınavdan düşük alınca annem tüm yazı dinsiz diye dolaştırmıştı. Dinsiz aşağı dinsiz yukarı, ben o üç ay boyunca dinsiz çıktım. Annemde beni camiye gönderdi bir şey öğrenim diye, bende her sabah camiye gitmiş gibi yapıp kuzenim Mert'le beraber geziyordum.

"Ceren şimdiden yeni okuluna geç kalma."

Annem beni zorla şu lanet embesillerle dolu olan okula göndermeye niyetliydi anlaşılan, "Anne cehannemde yanacaksın."

"Bursa'da bulunan ne kadar devlet lisesi varsa hepsinden atılmayı başarmışsın."dedi kızgın ses tonuyla sonra kızgınlığı bir kenara bırakıp bu sefer aklındaki soruyu sordu. "Sen hep üç ayda bir okuldan atılıyorsun atılma nedenini biliyorum. Sıkıldığın için hocaları bunaltıyorsun ve okuldan atılıyorsun da, bu son gittiğin okulda daha bir haftan olmadan neden attılar seni?"

Meraklı Melahat'ım benim.

"Okulda hep kız vardı hocalar bilene kızdı. Hatta müdür bilene kızdı, bende şey ettim."

"Ne ettin?"

"Hani bu yardım durumları oluyor ya, köy okurlarına yardım gibi şeyler ve bizde onlara kalem, silgi, kitap, defter ve çanta gönderiyoruz."

Annem kaşlarını çatarak, "Hee, devam et."dedi.

"Hep biz mi yardım edeceğiz gidip köy lisesine yazdım bizde erkek yok. Bize acilinde kaslı sarışın erkek olmayacak diğer erkekleri gönderin dedim."

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin