22. Bölüm

2.8K 285 1.1K
                                    

Oy ve yorumları eksik etmeyin çileklerim

Yorumlarınızı hemen atın bende hemen yeni bölüm göndereyim.

Bu sefer çok olsun yorumlarınız,

Uykumun derin kollarında uyandırmaya çalışan kişiye ölümcül tehtidler mırıldanıyordum.

"ya, bırak." diyerek yorganı çektim ve sarıldığım yastığa daha da sokuldum. Yastıkta İnsan gibi vücüda sahipti mübarek, biri saçlarımı okşayarak "jerricik okul var." Emir'i sesini duyuyordum demek ki dün gece benimle yatan kişi oymuş.

Ne Emir mi? Hızla gözlerimi açtım "benimle mi uyudun pis sapık?" diye çemkirdim. Pişkince gülererek "bana sarılırken ve benimle konuşunca sapık demiyorsun ama," elimle kafama vurdum. Bide ona sarılmış mıydım?

Bir şeye sarılamadan uyayamıyordum.

"Ne dedim?" Emir telefondan bir şeyler yaptıktan sonra telefonu ortaya koydu çok geçmeden benim uykulu sesim duyulmaya başladı.

"Ceren "

" hı" sesim uykulu çıkıyordu.

"Ceren yanından gideyim mi?" Emir'i sesi duyuluyordu.

"hayır gitme, yanımda kal." bir kaç çızırtı duyulduğunda göre Emir'e sarılmışım o sırada.

"Emir ben mi yoksa Yaprak mı?" cidden bunu uykuluyken sormuş olamam ya. O sırada Emir'in sesi duyuldu "Sen ondan daha güzelsin."

Emir' e baktım utanarak "Yaa!" diye mırıldandım hoşuma gitmişti. İlk defa güzel olduğumu söylemişti.

Telefonumun çalmasıyla hemen komidinin üzerinde duran telefonumu aldım. Annem arıyordu hemen aramayı onayladım.

"kız neredesin sen? Sana izin veriyoruz akşam 21.30 kadar ama ertesi gün geliyorsun. Mert yine içti değil mi?" Annem peşpeşe konuşunca yüzümü buruşturdum ve telefonu kendimden uzaklaştırdım. Emir bu halime gülmemek için zor tutuyordu... Sesler kesilince telefonu kulağıma götürdüm "Anne, sende de ne çene varmış. Babama üzülüyorum şimdi yazık be adama," diye mırıldandım bunu annemin karşısında söyleseydim totoma terlik yemiştim şimdi.

"düzgün konuş benimle. Emir yanında mı?" neden bu soruyu sordu ki! "niye sordun?"

"Ayşe, beni aradı tebrik etmeye başladı. Emir ve senin kız sevgililermiş sonra bir fotoğraf gösterdi."

"Ceren, akşam sevgilinide eve getir." ne sevgilisi be!

Annem suratıma telefonu kapatınca Emir'e baktım. Şirince sırıtarak "bir iyi bir kötü haberim var."

"iyi haber," dedi

"ailem seninle tanışmak istiyor."

"kötü haber ne?"

"ailem ikimizi sevgili zannediyor."

Emir kaşlarını çatarak "nasıl yani?" derin nefes aldım ve olayı baştan sona anlatmaya başladım.

"şaçlarıma mı dokundun?" Dedi pişkince sırıtarak. "ben ne diyorum sen ne diyorsun?" diye bağırdım.

O sırada Emir'in telefon sesi duyuldu Emir telefonunu hoperlere alarak konuşmaya başladı.

"Efendim anne.. Kız arkadaşım mı? Bize mi gelsin? Anne kız çok geveze!" resmen benim hakkımda konuşuyorlardı. Yalancı benim nerem geveze,

Emir telefonu kapatınca "kim söyledi sevgili olduğumuzu."

"Mine söyledi."

İkimiz odadan çıkınca Çetin ikimize imalı bakışlar atarak "hani sen koltukta uyuyacaktın."

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin