2.BÖLÜM

16.7K 1K 1.6K
                                    


Oy ve yorum yapmayı unutmayın!

Kitabımı unuttunuz mu?

Kitabımı unuttunuz mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mine Aydın

Zil çalınca koridordaki herkes sınıflarına dönüyordu. Koridorda sadece ben ve o kalmıştık.

Omzundaki çantasını göğsüme doğru fırlatarak "çantamı al ve taşı."

İstemesemde çantasını aldım. O önde ben arkadan giderken hangi sınıfta olduğunu merak ettim. Umarım aynı sınıfta değilizdir. Lütfen.

12/B sınıfının orada durduğumuzda ikimizde birbirimize baktık.  Ne yani bu çocukla aynı sınıfta mıyız? Ben böyle şansın ta içine...

"Sınıfın burası mı?"diye sordu.

Kafamı salladım. "Burası."

"İyi..."dedi ve sınıfa girdi bende arkasından girdim. Sınıftaki kızlar beni görünce beni öldürecekmiş gibi bakmaya başladılar.

"Ne bakıyorsunuz?"dedim sert görünmeye çalışarak.

Beni ayakçısı yapan çocuk sınıfa dönerek beni gösterdi. "Bu kız bundan sonra benim." nah seninim. Gözleri tek tek sınıftaki kızlarda gezindi. "Ona yapılan yanlış bana yapılmıştır."Lütfen, bana bir yanlışlık yapın, hadi kızlar.

Sınıftaki kızlar sinirle önlerine döndüler, sırama doğru ilerleyecekken kolumdan tuttu. "Bundan sonra benim yanımda oturacaksın."

"Ben yerimden gayet iyiyim." dedim ve Gizem'e doğru hareket ederken.

beni bırakmadığı kolumdan çekiştirip duvar kenarındaki ikinci sıraya oturtturdu. Kahrolası güçsüzlük.

İsmini bilene bilmiyordum ama ben ona çok güzel lakap bulmuştu.

Sünger kafa...

İsmi neydi acaba? Ali, Veli, kırkdokuz elli, numarası belli, binüçsüz elli.

İsimler konusunda saçmaladığımı fark edince içimdeki sesi susturdum. Bakışlarım yanımda oturan çocuğa kaydığında telefonuyla ilgilendiği gördüm. Sanırım telefonunu seviyordu. Kim sevmezki telefonları?

İçeriye hoca girince -yanımda oturan ve o üç kız- hariç bende dahil diğerleriyle ayağa kalktık. Hoca dördüne 'ya sabır.'çekip yerine oturdu. Yanımda oturan kişi ve diğerleri kimse bu okulda herkes tarafından saygıyla anılıyorlardı.

Haksızlığa gelemediğim için Sünger kafaya döndüm. Artık ona sünger kafa diyecektim.

"Hoca gelince niye ayağa kalkmadın?"dedim.

Bana bakmadan "Ayakçım bana soru soramaz."

Hay ben senin ayakçına emi. O kadar insan var etrafta. Sen niye beni ayakçın yapıyorsun? Bana garezin mi var?

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin