23. Like what you see?

717 39 0
                                    

Ostatak popodneva je prošao kako sam se nadala – mirno.
Od kad sam imala ispad na Justina, nije mi rekao ni riječi, niti sam ja njemu. Mislim da je konačno shvatio što sam mislila.

Sviđa li mi se? Naravno. Ali to je skoro nestalo u trenutku kada se pojavila neka slučajna cura i on je odmah bio ljut, a neće mi reći tko je ona ili što se dogodilo.

Mislim, jedno je željeti privatnost, ali kada osoba zabada nos u tuđe živote – kao on u moj – no kada tu osobu pitaš o njezinom životu – kao što sam ja to učinila – neće se otvoriti i reći.

Koliko je to licemjerno? Mislim, bilo bi drugačije da on nije zahtijevao da zna stvari o meni, ali kada se radi o njemu, nema pristojnosti da mi kaže što se događa kada je došla ona cura, s kojom je Justin očito imao nešto u prošlosti. To su gluposti.

Hannah Beth je došla s našom hranom nekoliko trenutaka poslije i oboje smo jeli u tišini, kao da nam je umro netko koga smo oboje poznavali.

Bilo je čudno, neću lagati, ali također je bilo i nešto ugodno, unatoč tami koja je bila iznad naših glava.

Znala sam da su ga riječi izjedale iznutra, ali nikada mu nisam dala priliku da išta kaže, jer svaki put kada bi otvorio usta da nešto kaže, zasigurno o onome što sam mu zadnje rekla, prekinula bih ga na bilo koji mogući način kojeg sam se mogla sjetiti u tom trenutku.

Zgrabivši cheeseburger, zagrizla sam ga, prije no što sam uzela gutljaj limunade, ignorirajući Justinov dubok pogled na sebi. Zbog toga mi je bilo neudobno, to što je snažno buljio u mene, no ja sam mu odbila pokazati ikakav znak slabosti.

Odbijam biti bilo čija kuja, a pogotovo Justinova. Toliko toga mogu podnijeti, a Justinove česte promjene raspoloženja su bile veliki dio toga.

Poljubac neće uvijek sve popraviti, kao ni isprika. Trebam objašnjenje i savjet kako da to shvatim. Čak i ako mi bude trebalo mjeseci, pa čak i godina. Dobit ću ga jer to zaslužujem, posebno zbog onoga kroz što sam prošla zadnjih nekoliko dana, uključujući i to da sam mu spasila dupe – bezbroj puta.

Nakon što sam završila s jelom, obrisala sam usne o salvetu, prije nego što sam ustala i otišla do WC-a. Prišla sam umivaoniku, držeći ruku ispod automatskog spremnika za sapun, prije no što sam počela trljati ruke kada mi je sapun bio ruci. Saprala sam ruke te povukla ručicu na crnoj kutiji u kojoj su bile salvete. Kada sam osušila ruke, bacila sam salvete te provjerila svoj odraz u ogledalu.

Uzdahnula sam, prolazeći prstima kroz kosu. Izgledalo je kao privlačan nered. Napučivši donju usnicu, zagrizla sam unutrašnjost obraza, razmišljajući što će se dogoditi kada izađem iz WC-a i iz zalogajnice te se izvučem od Justina i njegove mreže laži.

Taman kad sam htjela otvoriti vrata koja su vodila iz WC-a, jedna od kabina se otvorila i Jen je izašla. Napućila sam usne dok sam gledala u djevojku koja je uvrnula Justinove hlače.

Ako Justin neće otvoriti usta o ovome, sigurna sam da ona hoće. Prišavši joj, nagnula sam se preko umivaonika koji je bio kraj njezinog. 'Hej.'

Odvojila je pogled od ruku da bi me pogledala. '…Hej.' Oblizala je usne, maknuvši ruke ispod slavine i hodajući prema salvetama. 

'Okej, pa, znam da me ne poznaješ,' zataknula sam pramen kosa iza uha. 'Ali znam da znaš Justina i samo sam te htjela pitati…'

'Žao mi je,' odmahnula je glavom, prekinuvši me. 'Znam da bi željela znati što se dogodilo, ali koliko god ti željela pomoći, ne mogu.'

'Zašto ne?' skupila sam obrve. 'Nešto se očito desilo između tebe i Justina i mislim da imam pravo znati.' 

Uzdahnula je, prošavši me i prišavši vratima. 'Gle, činiš se kao dobra osoba, ali jednostavno…ne mogu.' Duboko je uzdahnula, uhvativši za kvaku. 'Nije moj posao da ti kažem i sasvim iskreno, nije ni Justinov. Ne želim biti nepristojna, ali najbolje je da gledaš svoja posla.' Otvorila je vrata, spremajući se da izađe kada se zaustavila. 'Daj mu nekoliko dana. Sigurna sam da će ti reći.' Ohrabrujuće se nasmijala, prije nego što je išetala van i nestala iza vrata.

DangerWhere stories live. Discover now