/Kelsey's P.O.V./
Od svih stvari koje su mi se desile u životu, ova mora da je najneugodnija, a vjerujte mi, takvih stvari je bilo puno.Oblizala sam usne, progutavši knedlu u grlu koja mi se počela formirati. Dlanovi su mi se počeli znojiti i mogla sam se zakleti da mi se ubrzao i rad srca.
Osjetila sam stisak za ruku te sam se okrenula i vidjela Justina kako gleda u mene. Nježno se nasmiješio prije no što je usmjerio svoj pogled na Carly.
Duboko sam uzdahnula. Osjećala sam se puno bolje znajući da je Justin uz mene. Bilo mi je lakše znati da nisam sama u ovome. 'Carly, hej…'
Lice joj se izobličilo u zbunjenosti, obrve su još uvijek bile skupljene, a usne napućene. 'Bok.'
Stisnula sam Justinovu ruku još jače, ne znajući što napraviti. Trebam li joj reći istinu ili lagati u lice?
Odlučila sam da je sad bilo dosta. Laganje je postalo dio mene i već sam umorna od toga. 'Slušaj, nije kako izgleda..'
'Mislim da je.' Otresla se.
Uzdahnula sam. 'Carly…'
Podignula je ruku, zaustavljajući me da nastavim. 'Ne, Kelsey.' Odmahnula je glavom. 'Lagala si mi.'
'Ne, ja…'
'Pitala sam jeste li razgovarali i rekla si mi da niste. Praktički si mi gurnula svoju laž u grlo i natjerala me da progutam. Natjerala si me da se osjećam kao idiot, dok sam zapravo cijelo vrijeme bila u pravu.'
Osjećala sam da me tuga preplavila i da su mi suze isplivale na oči. 'Znam da jesam i žao mi je. Samo sam…isprva, nije bila moja stvar da ti kažem.'
'Nije bila tvoja stvar?' podsmjehnula se. 'Koji vrag bi to trebalo značiti?'
'To znači da ispočetka nisam ni znala što se događa među nama! Rečeno mi je da ništa ne govorim.'
'Ja sam ti najbolja prijateljica!' podigla je ruke u zrak. 'Znači li ti to išta?'
Vilica (čeljust) mi se spustila. 'Naravno da znači!' vikala sam. 'To mi znači sve! Znam da si mi ti najbolja prijateljica i oprosti. Nisam mislila lagati, ali dala sam obećanje! Kako bi se ti osjećala da si mi nešto rekla i rekla da to ne govorim nikome, a da sam se ja izlajala…' pogledala sam uokolo pokušavajući se sjetiti nekoga, kada mi je pogled pao na Justina. '…Justinu o svemu što si mi rekla.'
Šutjela je.
'Bi li voljela to?'
Stisnula je usne u tanku liniju.
'Huh?' protivila sam se.
Pogledala je u stranu, odmahnuvši glavom. 'Ne, ne bih.'
'Upravo.' Ispustila sam dah koji nisam ni znala da držim.
'Ali to i dalje ne ublažava činjenicu da si mi lagala u lice.'
'Carly, slušaj me, govorim ti sve i ti to znaš! Ti si mi najbolja prijateljica i vjeruj mi, da sam ti mogla išta reći, rekla bih. Kunem ti se, ti bi bila prva osoba kojoj bi to rekla.'
Uzdahnula je, zagriznuvši usnu. 'Ne znam više u što da vjerujem. Kako da znam da mi sada ne lažeš?'
Otvorila sam usta da nešto kažem, kada me Justin preduhitrio.
'Ne laže.'
Zurila sam u Justina, šokirana.
'Molim?' Carly je prebacila pogled s mene na Justina. Obje smo gledale u njega kao da ima dvije glave.