- По дяволите! – Ема се опита да се отскубне от хватката му. – Да не си посмял да ме целунеш!
Погледа му се вдигна от устните към очите ѝ.
- И ти ще ме спреш?
- Сет! – Пръстите ѝ се увиха около ръката му, все още стискаща бузите ѝ. – Не можеш да правиш така!!!
- И какво правя?
Ема измърмори нещо, но най-накрая успя да се отскубне от него, избутвайки го далеч от себе си.
- Не можеш да си играеш с чувствата на хората! Преди да стана ми каза как нямаш нищо към мен, подслушваше разговора ми, накара ме насила да ти кажа това което НЕ ИСКАМ, и накарая ми казваш, че трябва да съм глупачка, ако си мисля, че чувстваш само „сексуален глад" към мен! ПО ДЯВОЛИТЕ!!! – тя изкрещя. И двамата дочуха глух смях от другата стая.
Спартак прокара език по устните си.
- И?
- И?!? – Ема го гледаше невярващо – Само това ли ще кажеш?! И?! Господи! – тя постави ръце на кръста си и погледна към тавана, събивайки сили да не го удуши.
- Добре, моя е грешката. Най-вероятно и аз имам нещо към теб. – Ръката му премина през разрошената му коса. – Караш ме да чувствам разни работи.
Ема смъкна поглед към него. Изражението му изглеждаше на тинейджър, който току що е бил хванат да гледа нередни неща в интернет. С цялата си мъжественост, в тази ситуация приличаше на виновно дете.
- Добре. – Ема кимна в съгласие – Хубаво. Чувстваш..."разни неща". Смяташ ли да направиш нещо по въпроса?
- И какво искаш да сторя? – веждите му се извиха нервно – Да ти коленича, предлагайки ти?
- За бога, не!
- Добре, защото не ми се краде пръстен.
Ема най-накрая се отпусна, разсмивайки се на шегата му. Сериозността в лицето ѝ се разсея.
- Виж, сложно ми е точно толкова, колкото и на теб. – призна ѝ – В крайна сметка нищо от това нямаше да се случва ако не бяха действията ми, и отговорно заявявам, че поемам вината.
Ема поклати глава.
- Нека не го мислим и умуваме. – най-накрая му рече – Ако нещо е писано ще стане.
- Не съм особено съгласен с теб, но ако това ще те накара да се чувстваш по-добре, така да бъде.
- И защо не си съгласен?
- Защото аз лично съм на мисия да пренапиша съдбата си с татковите пари. Ти как ковеш своята, си зависи изцяло от теб. Ако оставиш всичко по течението тогава...ще се наложи да те чукам още сега, а твоята гей приятелка оттатък да чува стоновете ти.
- Това ли означава„ да се пуснеш по течението"?
- С мен, да. Ако търсиш романтик, Ноа също би могъл да ти предложи услугите си, но ще останеш разочарована от него. – намигна ѝ и вдигна тениската си от пода. – Поспи. Утре ни чака дълъг ден.
- А ти къде отиваш?
- Да се поразходя.
- Защо? – тя го изгледа с почуда.
- Защото ще е болезнено да деля едно легло с теб, без да ми позволиш да те докосвам. – последва още едно намигване, докато обличаше тениската си. Събра и останалите си дрехи, и преди да излезе я погледна за последен път.
- Трябва да помислиш дали това което изпитваш наистина не е плод на въображението ти.
- Така ли стоят нещата при теб?
Ръката му увисна на бравата. Той замълча няколко секунди преди да ѝ отговори.
- Не знам. Това се опитвам да разбера.
След това излезе, затваряйки след себе си.
Освен обърканият ѝ живот, Ема бе изправена и пред собствените си объркани чувства...Но пък имаше отговор на въпроса му. Единственият плод на въображението ѝ бе факта, че нямаше да ѝ липсва. Напротив. Щеше да се проклина навярно цял живот, за дето не бе дала шанс на връзката им, ако някога се стигнеше до там да имат такава.
Тя събу дънките си, и изгаси. След като легна се зави през глава, вдишвайки от мъжкият му аромат останал по завивките.
Наистина не си измисляше. Беше влюбена.
Макар малко по-къса, тази глава е с голямо обещание! Другата сряда идва с глава 24 с много екшън и много изказани думи. <3
DU LIEST GERADE
Спартак (+18)
Action- Простреля ме в крака! - Имаш два крака, аз имам един въпрос. - Сет се приведе към него - Кажи ми къде са ми парите? Един банков обир. Една група от предатели. Един сак с пари. Едно отвлечено момиче. И един безкрайно целеустремен задник, гото...