Ема чоплеше ноктите си от нерви, докато мъжете я връщаха на спирката от която я бяха взели. Галкин я бе объркал до краен предел с думите си, а фактът, че Спартак бе негов син не можеше да излезе от главата ѝ. Сега трябваше да служи като стръв за вражда между баща и син в основта на която стояха купища пари.
Дявол да ме вземе... – тя дръпна леко червената завеса на колата и огледа града. Снеговалежа бе станал по-силен, а тълпите от хора се бяха разредили. Макар всички улици да изглеждаха еднакво, тя веднага различи спирката на която по-рано се бяха струпали хора около Спартак и Ноа.
Преди автомобила да спре, мъжът до нея тихо бръкна под шлифера си, и ѝ подаде малък телефон с капаче.
- Пази го добре. В момента в който парите се озоват в Спартак, искаме да знаем. Не забравяй, че няма да те изпуснем от поглед, и ако решиш да направиш нещо срещу нас, много лесно ще се оттървем от теб, приписвайки смъртта ти на случилото се в банката.
Ема взе телефона в ръцете си и го отвори. В контакти имаше само един единствен номер – този който щеше да кове съдбата ѝ от този момент нататък.
Тя преглътна буцата в гърлото си, и кимна. Щом колата спря, този я бутна.
- Отивай. Ако той те попита нещо, не знаеш нищо. Лъжеш до откат. – Каза го грубо, сякаш бе специалист в това, и отвори вратата.
Ема плахо слезе и няколко крачки по-напред, вече слизаше по стъпалата към подлеза.
Спартак бе обиколил цялото пространство в търсене на Ема. Единственото което се въртеше в главата му бе, че най-вероятно вече пееше на полицията, а това не вещаеше нищо добро.
Чак когато я забеляза на стълбите, си отдъхна. Не знаеше от кое се чувстваше по-добре – от това, че не бе съдействала на полицията, или от това, че бе жива и здрава.
Не му се нравеше, че изобщо му пукаше за второто „или".
Той тръгна към нея, а след него оттекваше шума от колелцата на куфара.
Ема срещна очите му. Не знаеше какво бе замислил Галкин и какво щеше да прави с него щом го намереше, но искрено се молеше, че нямаше да стане съучастник в убийство. Спартак можеше да бъде най-големият задник който бе срещала в живота си, но...нещо вътре в нея й подсказваше, че не искаше нищо лошо да му случи.
BINABASA MO ANG
Спартак (+18)
Action- Простреля ме в крака! - Имаш два крака, аз имам един въпрос. - Сет се приведе към него - Кажи ми къде са ми парите? Един банков обир. Една група от предатели. Един сак с пари. Едно отвлечено момиче. И един безкрайно целеустремен задник, гото...