Сутринта настъпи с горчивият вкус на неразбраните и объркващи чувства които Спартак бе оставил в Ема. Макар да бе усетила как тялото му се отпуска до нейното по някое време след разходката която бе решил да направи снощи, не беше я докоснал и с пръст.
От друга страна в малкото помещение наподобяващо мизерен хол, Ноа отвори очи, и дори болките му да се усещаха отвратително, някак това, че бе жив след всичко което се бе случило вчера, го накара да се усмихне.
Усмивката му стана още по-широка щом Ема влезе в помещението, тихо затваряйки вратата на спалнята след себе за да не събуди спящият Сет.
- Добро утро! – той се надигна на лакът с усилие. Лицето му сякаш бе още по-подуто от вчера а синините много по-видни.
- Добро. – Ема кимна, разравяйки торбите в които стояха покупките от вчера. На дъното на едната намери пакетчета разтворимо кафе, които за секунда я накараха да се почувства щастлива. – Измисли ли как да се доберем до парите? – попита Ноа, взимайки едно от пакетчетата.
- Бих те излъгал казвайки ти как цяла нощ умувах планове, но в интерес на истината заспах веднага след като се махнахте от тук. Не ме вини. Не е като да не изядох бой от половината хора на татенцето което си иска парите.
- Сет няма да е много доволен, че все още не си измислил нищо.
- Не е висша математика да ви заведа до проклетият старчески дом.
- Трябваше да измислиш как да ни вкараш в него. И сами можехме да стигнем до там.
Ноа мълчаливо се загледа как тя разтваря пакетчето и го изсипва в малко шише с минерална вода.
Забелязала погледа му, тя разклати шишето хубаво за да разтвори съдържанието, и го метна в краката му. Извади ново пакетче кафе за себе си.
- Знаеш ли, може би беше прав за вчера.
Ноа взе шишето и вдигна въпросително поглед към нея.
- За това какво точно се случва. – Ема продължи – Най-вероятно наистина съм влюбена в Спартак, и със сигурност това ще да е най-голямата глупост която бих могла да направя...но...
- Но си струва?
Тя го погледна.
- Може би. – разклати шише и за себе си.
YOU ARE READING
Спартак (+18)
Action- Простреля ме в крака! - Имаш два крака, аз имам един въпрос. - Сет се приведе към него - Кажи ми къде са ми парите? Един банков обир. Една група от предатели. Един сак с пари. Едно отвлечено момиче. И един безкрайно целеустремен задник, гото...