( ˘ ³˘)♥︎
♡´・ᴗ・'♡
Xiao zhan lntas bangun apabila dia menyedari dia sedang berbaring di tempat yg sangat selesa.
Xiao zhan menyedari bahawa dia sedang barada di tempat asing dan dia sedang barada di katil.xiao segera melompat keluar dari bilik itu dan membuka pintu untuk keluar.
Bugh!!
"Aduh!"
"?!?
Xiao zhan terlanggar wang yibo.mereka berdua serentak mmbuka pintu dan terlanggar di situ.Xiao zhan mmbiarkan wang yibo menatapnya,dia terus berlari keluar dari bilik itu namun ditahan oleh wang yibo.
"Lepaslah!apa kau nak buat?sekarangkan waktu kerja,kenapa kau mmbawa ku di tempat aneh ini?"
Xiao zhan menepis tangan wang yibo dan menjauhkan jarak darinya.
"Kau sebaiknya jangan keluar dari sini,dan ikuti saja perintahku jika kau ingin selamat.masuk ke bilik semula dan rehat.jika kau ingin mandi,mansi sahaja."
Xiao zhan mengeluh kasar.dia pun berbalik dan memandang wajah datar pria tinggi di hadapannya ini.
"Apa kau sudah gila?aku ingin keluar dan pergi kerja!cheng xioa sedang menunggu ku.lagipula untuk apa kau mmbawa ku kesini?aku ingin pulang!"
Xiao zhan melangkah ingin meninggalkan wang yibo namun langkahnya terhenti apabila setitik darah menitis di jarinya.dengan takut xiai zhan mendongak dan melihat ke atas.
"AAAAAAAAHHHHHH...!!!"
xiao zhan terus menujuke arah wang yi bo dan memeluk pria itu.xiao zhan membenamkan wajahnya ke dada wang yibo.apa yg dilihatnya tadi amat mengerikan dan menakutkan.
Wang yibo dengan senang hati terus mengusap belakang xiao zhan.
Dia ketawa kecil."Heh..rupanya kau sangat penakut seperti perempuan.makanya ikuti saja semua kata kata ku jika kau ingin selamat."
Wang yibo meleraikan pelukan xiao zhan namun pria itu masih memeluknya sambil menggigil.wang yibo ketawa geli hati melihat betapa lucunya bos ini ketakutan.
"Hah..baik.baik..kita sama sama masuk.aku tidak akan meninggalkan mu.tapi jika kau meninggalkan ku,ingat,rupa itu sentiasa mengikutimu di mana saja."
Xiao zhan tenang seketika apabila wang yibo berkata seperti itu.mereka berdua pun masuk ke dlaam bilik semula.
"Wahahahahah..rupanya mangsa yibo itu penakut yah..huh..."
Makhluk berwajah ngeri itu terus bertukar menjadi manusia tampan dan tinggi.dia pun membetulkan rambutnya agar kelihatan cool dan smart..dia tersenyum sambil bersiul akibat mengenang betapa lucunya wajah pria cantik tadi akibat ketakutan.
YOU ARE READING
Your Blood Is My Life[YIZHAN][END]
FantasiaWANG YIBO♤XIAO ZHAN seorang vampire turun ke bumi dan menyamar menjadi manusia.tujuannya turun ke bumi adalah untuk mengubati lukanya kerana terkena kutukan dari ayahnya yg kejam.. Seorang pemuda manis yg bekerja di toko kue selalu bermimpi buruk...