💀20💀

296 18 0
                                    

Wang yibo tersedar dari pengsan,dia pun membuka mata secara perlahan lahan dan pertama yg dilihatnya ialah xiao zhan yg sedang merenung wajahnya.

Xiao zhan tersenyum apabila yibo membuka mata dan menatapnya tanpa ekspresi.

"Apa kau merasa baik?kau baru bangun dari pengsan."

Wang yibo diam,namun matanya hanya melihat wajah xiao zhan yg bersih suci itu dengan senyuman manis terukir di bibirnya.

"Zhan.maaf buat kau lelah.apa kau baik baik saja?apa kau terluka?jika kau terluka,biar aku sembuhkan.kau baik saja kan?"

Xioa zhan ketawa kecil sambil membetulkan selimut yibo.

"Yibo..sepatutnya aku yg merisaukanmu dan aku yg merawatmu.kau sudah pengsan selama 4 hari tanpa bangun dan makan."

"4 hari?"

"Hm."

Wang yibo diam.setelah beberapa minit mereka diam,wang yibo bangun dan duduk walaupun xiao zhan menyuruhnya baring sahaja.

"Perutmu belum sembuh sepenuhnya.kau patut baring.jika kau butuh sesuatu,katakan padaku."

"Aku butuh dirimu."

"Hah?"

"Aku butuh dirimu,zhan."

Xiao zhqn merona seketika.dia melihat ke tempat lain apabila wang yibo menarik tangannya kerana ingin mengajak xiao zhan duduk bersamanya di katil.

Xioa zhan dengan terpaksa harus mengikuti wang yibo dan dia duduk di sisi yibo.yibo yg tanpa baju mmbuatkan xiao zhan lebih merona.

"Zhan.."

"Apa?"

"Aku lapar."

"Baiklah,kebetulan perutmu kosong selama 4 hari dan kau butuh energi.aku akan menyuruh haikuan memburu.tunggu sini sebentar.."

"Aku bukan ingin daging."

Xiao zhan yg baru ingin berganjak terus berhenti lalu menatap wajah yibo.

"Kau lapar,tapi kau tidak butuh daging.hehe..apa kau tidak lapar sebenarnya?ataupun kau bukan ingin makan daging ,tapi kau ingin sayur mentah.?"

Wang yibo menatap xiao zhan dengan tajam.xiao zhan sedikit serba salah kerana tatapan yibo.

"Aku ingin darah."

"Da..darah?!!"

Xiao zhan lagi ditakuti dengan omongan yibo.xiao zhan sedikit mnjarakkna dirinya dengan yibo kerana takut dimakan.

"Darah.oh.haha..ermm..he..he..aku..ak.akan meminta haikuan..yah..haikuan.."

Xiao zhan gugup berkata,dia pun terus melompat dari katil untuk memgelak namun sayangnya,tangannya sudah ditarik yibo.

Dengan serta merta tubuh kurus xiao zhan melayang jatuh ke atas tubuh yibo.

"Yibo..le..lepas."

"Apa kau takut?aku bukan bermaksud untuk memakan mu hidup hidup.tapi aku butuh darah segar dari tubuhmu sebagai makanan dan penambah energi."

"Ke..kenapa..harus darahku?aku.."

"Aku tidak akan menyakitimu.."

"Tapi.."

"Zhan..tolong..aku butuh darahmu.."

Xioa zhan sedikit kaku.entah harus ingin melakukan apa.

Yibo dengan sedikit kasar terus memeluk xioa zhan dan membaringkan xiao zhan di tilam.posisi mereka,yibo di atas,zhan di bawah.separuh tubuh mereka ditutupi selimut.

Your Blood Is My Life[YIZHAN][END]Where stories live. Discover now