Apa kau suka dengan hadiah istimewaku?"
Wang liu berbalik dan melihat ke arah cheng xiao dan xiao zhan .terdapat beberapa makhluk seprti rupa manusia namun tidak jelas kerana kabut.tapi bayangan itu mengelilingi xiao zhan dan wang yibo.
"Kami mmbawakan hadia yg lain dari yg lain."
"Kau..!!!"
"Jangan pernah berharap kau dapat menyentuh pacarku!!"
Setelah hampir 20 minit,xiao zhan tersedar dari pengsannya kemudian dia bangun dan melihat sekeliling.
"Zhan ge.."
"Cheng xioa!"
Xiao zhan terus mendekati adiknya dan berusaha untuk membuka rantai di badan cheng xiao,namun sayangnya rantai itu susah dileraikan.
Xiao zhan teringat sesuatu,dia pun terus menggigit tangannya dan menitiskan darahnya di rantai itu.dengan sekelip mata rantai itu menjadi longgar.
Xiao zhan dan cheng xiao pun bangun ,namun mereka berdua berhenti bergerak apabila satu rantai menuju ke arah cheng xiao.
Dengan segera,xiao zhan terus memeluk cheng xiao dan dengan serta merta rantai itu terkena di belakang cheng xiao.xiao zhan termuntah darah akibat pukulan rantai kuat tadi.satu rantai lagi menuju ke arah mereka berdua namun sempat dihalang oleh liu haikuan daripada mengenai xiao zhan dan cheng xiao.
"Pergi dari sini zhan!pergi ke rumah yibo!"
Xiao zhan yg masih lemah akibat pukulan terpaksa pergi bersama cheng xiao walaupun jelas jauh dia amat menghawatirkan wang yibo.
"Xioa zhan!!!"
Bugh!
Satu tumbukan tepat di belakang kepala xiao zhan.cheng xioa menjerit apabila tubuh xiao zhan melayang jatuh ke lantai.Seorang penyihir datang bersama kuasa magiknya yg gelap kini menghampiri xiao zhan.
"Jangan sakiti zhan ge ku!ku mohon!kami manusia..aku.."
Penyihir tadi terus tewas dan bertukar menjadi abu apabila haikuan sempat mndapat peluang untuk membunuh penyihir tadi yg cuba untuk membunuh xiao zhan.
"Haikuan,selamatkan mereka dahulu.bawa mereka ke rumah yibo!segera!kita tidak punya msa!"
Dilbara memberi arahan kepada haikuan.haikuan terus mengangkat xiao zhan dan dia menarik cheng xiao sehingga tubuh cheng xiao menempel di tubuhnya.cheng xiao menolak haikuan kerana merasa tidak selesa.
"Aku menyelamatkan nyawamu dan bukan mengambil keuntungan terhadapmu."
"Maaf.."
Cheng xioa rasa bersalah kerana menganggap buruk sebentar tadi.
Haikuan terus merangkul pinggang cheng xioa dengan tangan kanan,manakla tangan kirinya mengangkat xiao zhan.pasti amat susah untuk membawa kedua manusia ini,namun dia menggunakan kuasa kelajuan untuk menyelamatkan dua nyawa yg amat berharga.
..
Dilbara menggunakan seluruh tenaganya untuk melawan seorang penyihir yg memang mmpunyai kemampuan elit.
Wang yibo pula melawan ayahnya sendiri iaitu wang liu.kekuatan wang liu tidak dapat digunakan dengan suka hati kerana wang yibo mmpunyai kemmapian untuk mmbuat serang balas yg amat pantas dan ini sedikit menyukarkan wang liu untuk mengesannya.
"Yibo,di belakangmu!!"
Wang yibo menoleh ke belakang ,tanpa sempat mengelak,satu pedang besar terkena di dadanya dan pedang itu tertusuk di sebelah kiri dadanya.
YOU ARE READING
Your Blood Is My Life[YIZHAN][END]
FantasiWANG YIBO♤XIAO ZHAN seorang vampire turun ke bumi dan menyamar menjadi manusia.tujuannya turun ke bumi adalah untuk mengubati lukanya kerana terkena kutukan dari ayahnya yg kejam.. Seorang pemuda manis yg bekerja di toko kue selalu bermimpi buruk...