Selamünaleyküm bacımsular 🖤🍷
Benim size yeni yıl hediyem bu uzun bölüm olsun, sizin bana yeni yıl hediyeniz yorumlarınız ve oylamalarınız olsun. ❄️
1 Ocak 2022 / Gecenin İzi gün geçtikçe akıllar da ve zihinler de yerini alması dileğiyle.
İyi Okumalar Güzellerim 🖤🌙
Bölüme bir kar tanesi. ❄️
🖤🍷
Biri size çocukluğumu sorarsa..
Yok ettiler diyin.- Zümra Akça -
Zümra'nın Ağzından
Ağır ağır yok olan ben miydim?
Yoksa sevdiklerim mi?
Ruhum sokakta kalmış, kimsesiz, aç, susuz, üşüyen bir kız çocuğunun ruhundan farksızdı. Kimsesiz kalmış çocuğu rahat bırakmıyorlardı. Daha fazla üstüne geliyorlardı, sanki o çocuğun acısından zevk alıyorlardı.
Yüreğimin penceresi kırılmış, zehirli bir akıntı yavaşça damarlarıma sızıyordu.
Gözlerim de ki ağırlığı, bedenim de hissediyordum. Boğazım da ki sızı, yutkunmamı zorlaştırıyordu. Gözlerimi yavaşça aralayıp etrafıma baktım. Etrafa göz gezdirdim. Koluma takılmış serum iğnesi bile canımı yakıyordu.
Ben ne zaman buraya gelmiştim. Tek hatırladığım şey, Adar'ın bana sarılmasıydı. Ondan öncesi ise kabus olmasını istediğim zamanlardı.
Abi..
Gözümden akan yaş kalbimi sızlatıyordu. Ben en son abimin kuruyan kanını göz yaşlarım ile renklendiriyordum.
Canım yanıyordu, hemde çok. En son annem öldüğün de bu kadar boşlukta hissetmiştim. Bu kadar dipte kalmıştım. Ne hissedeceğimi bile bilmiyordum artık. Annem'den sonra abim.. Onun da benim yüzümden ölmesi, en çokta bu paramparça ediyordu beni.
Acaba canı çok yanmış mıdır?
Kapı açılınca göz ucu ile o tarafa baktım. Doktor olduğunu düşündüğüm kişi bana doğru yaklaştı. "Zümra hanım, kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" dedi, tebessüm ederek. Kendi mi nasıl mı hissediyordum?
Ölü ruhu taşıyan bir bedenim doktor. İyileştire bilir misin?
"İyiyim.."
Ağızımdan sadece bir kelime döküldü. Boğazım da ki sızı konuşmama bile engel oluyordu. Doktor eli ile boynuma dokundu. Ardından nefes alış verişimi kontrol etti.
"Zümra Hanım, sizinle açık konuşacağım. Biraz daha alevlerin içinde kalsaydınız büyük bir solunum sıkıntısı yaşardınız. Bir yandan da sizi tebrik ediyorum. Alevlerin için de elinizden geldiğince nefesinizi tutmuşsunuz. Bu yüzden depodan çıkar çıkmaz yere yığılıp kalmadınız," dedi.
Bu doktor ne zaman susacaktı? Başım ağrıyor benim.
"Bir süre baş ağrısı, mide bulantısı, solunum sıkıntısı yaşayabilirsiniz. Eğer ilk önce buraya gelseydiniz, yanan yerlere daha erken müdahale edebilirdik." dedi.
Abimin öldüğünü duymuştum. Ne yapsaydım? İlk hastaneye mi gideyim deseydim? Kendine gel Zümra. Doktor da görevini yapıyor. Nereden bilebilir ki abimin öldüğünü.