HEDİYE

56K 1K 23
                                    

  Ertesi sabah otele geldiğimde saat dokuz olmuştu.Mutfağa girdim ve işlere koyuldum.Önce yemeklere yardım ettim,sonra da masa düzenlemelerine.Öğleden sonra ara verip demli bir çay içtik.Mutfaktakilerde sıcak kanlı insanlardı.Bugün herkes Serdar’ı konuşuyordu.Kimse onu sevmiyordu.Oysaki ben onun hayat hikayesini dinlemiştim.İçimde ona karşı şefkat ve merhamet duygusu beslemiştim.Neden böyle yapıyordu,böyle aptalca davranıyordu? İnsanlar onu sevebilirdi,sadece onu tanımaları gerekirdi.Ama ben biliyordum.Bu adamın içindeki sevgi tozları hala orada,sadece onları üfleyip etrafa saçması gerekiyor.Bunu ona göstereceğim.

    Saat sekiz olduğunda tüm davetliler birer birer salonu doldurmaya başlamıştı.Serdar öküzü hala ortalarda yoktu.Davetlileri süzdüm mutfak kapısından.Abartı kıyafetler,pahalı mücevherler ve iğrenç,sahte kahkahalar.Kim bilir içlerinde nasıl bir hikaye yatıyordu hepsinin.Mutluluk oyunu oynanıyordu belki de hep zenginler arasında.Kapıdan girenleri görünce dondum kaldım.Bütün vücudum titremeye başlamıştı.Serdar gerizekalısı kolunda bir kadınla içeri girdi.Bu gece öyle yakışıklıydı ki tüm kadınlar onu süzüyordu.Takım elbisenin içersinde bir damat gibiydi.Saçlarını jölelemişti ve suratında o egoist sırıtmayla salonu süzüyordu.Kendini beğenmiş,ukala,odun herif!!!Kolundaki kadın tam bir felaketti.Aşırı göğüs dekolteli siyah bir elbise,yüksek topuklar.Platin sarısı dağınık topuzlu saçı ve abartı bir makyaj…Bana yolladığı elbiseyi ona yollamalıydı çünkü fahişe olan oydu.!!Herkes dans etmeye başladı.Serdar da o iğrenç kadınla dans ediyor ve etrafa sırıtıyordu.Mutfakta tabaklara yardım ettim ve bulaşıkları yıkadım.Salonda olup bitenler umrumda bile değildi.Ama Serdar’ı görmeliydi gözlerim,sadece onu.Kapıdan bir kere daha göz gezdirmeye başladım.Herkes şampanyasını yudumluyor,sohbet ediyordu.Serdar bir adamla konuşuyor,kahkaha atıyordu.Şampanyasından bir yudum aldı ve göz göze geldik.Kalabalığın içinden doğruca bana bakıyordu.Sırıttı ve göz kırptı.Hemen içeri girdim.Bu onu son görüşümdü.Gecenin geri kalanında mutfaktan hiç çıkmadım.Ama mutfaktaki herkes Serdar’ın kadını nasıl öptüğünü,nasıl sarıldığını anlatıp duruyordu. ‘Hadi ama Yağmur tıka kulaklarını,hem ayrıca sanane istediğini yapsın.Umrumda bile değil.’

    Davetliler azalmıştı,birçoğu orta yaşta olduğu için erkenden gitmişlerdi.Serdar ortalarda yoktu.Mutfakta işimi bitirip lobiye gittim.Saat on bir buçuktu. ‘Serdar bey otelde mi?’

‘Evet odasına çıktı.’dedi. ‘Yanında birileri var mıydı?’diye sordum merakla.

‘Hayır Yağmur, yalnızdı.Niye soruyorsun ki?’

‘Hiç öylesine,parti bitti mi diye kontrol ediyorum da .’dedim ve asansöre yöneldim.Personel odasında elbiseyi giydim ve parfüm sıktım boynuma.Kırmızı bir ruj ve hafif bir allık sürdüm yüzüme.Hazırsın Yağmur.Korkma ve ona haddini bildir.!!Kimse seninle oynayamaz.!!

     İkinci kata indim ve odanın kapısını çaldım.Gir dedi  odun herif. Kapıyı açtığımda koltukta oturuyordu.Takım elbisenin ceketini çıkarıp,gömleğinin düğmelerini açmıştı.Kravatı sehpanın üzerinde duruyordu.Kafasını bana çevirdi ve gülümsedi. ‘İşte benim hediyem J’

‘Evet işte buradayım.’ Dedim. Koltuğu işaret etti ve ‘otursana’ dedi.Sinirden ve heyecandan titriyordum.Yanına yanaştım ama oturmadım.Topuklu ayakkabıları çıkarıp,gözlerimi gözlerine kenetledim.Elbisemin iplerini aşağıya çektim ve yanına oturdum.Şaşkındı ama bu onun değil benim gecemdi.Yanağına bir öpücük koydum kokusunu içime çekerek.Elbisemi çıkarmak için ayağa kalktım tekrar.Şimdi karşısında sadece külotumla duruyordum.Kollarımı iki yana açtım ve söze girdim.

‘Evet işte hediyen,bedenim senin hediyen.Hadi ona sahip ol ve bir çöp gibi at sonrada.’dedim,yüksek sesle.Şaşkınlığı şimdi daha belirgindi.Şok olmuştu.

‘Hoşuna gitmedi mi?İstediğin bu değil mi Serdar?Bu gece herkesin sana nasıl baktığını,çalışanlarının arkandan nasıl konuştuğunu duydum.Nasıl rezil bir adam olduğunu dinledim bütün gece.Sen  eğlenirken arkandan kuyunu kazanları dinledim.Herkes senin berbat bir adam olduğunu düşünüyor ama ben biliyorum.Sen böyle biri değilsin’dedim ve gözlerim dolmuştu şimdi. ‘Sen sadece rol yapıyorsun.Sen iyi bir adamsın Serdar.Ağva’da gözlerine baktığımda anladım bunu.Bana asla sahip olamayacaksın.Asla,çünkü ben sana bakarken kalbim deli gibi atıyor.Ama sen bana bakarken sadece beni arzuluyorsun.Bedenimi istiyorsun,kalbimi değil!Kalbin atmıyor benimki gibi.Kalbinin atması için ne yapmalıyım?Bana sahip olunca atacaksa kalbin hadi başla durma.Tüm gece seninim.Sadece kalbin atacaksa yap bunu,hadi ne duruyorsun.’dedim bağırarak.

    Sinirden kıpkırmızı olmuştu.Çene kasları gergindi ve elini yumruk yapmıştı ve çok sıkıyordu.Ayağa fırladı ve ‘defol’ diye bağırmaya başladı. ‘Defol git,defol’diyerek sehpaya yumruk attı.Sehpa tuzla buz olmuştu.Olduğum yerde korkudan titriyordum.Serdar koltuğa oturup başını yere eğdi.Eli kanıyordu.Cam saplanmıştı elinin üzerine.İçim parçalandı ve canım yanıyordu.Yere kan damlıyordu elinden. ‘Çık bu odadan,derhal!!!’dedi.Kafası eğikti ama gözlerinin dolduğunu görüyordum.Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Elbise ve ayakkabımı alıp dışarı çıktım.Çıplaktım ve hemen elbiseyi üzerime geçirdim.Personel odasına girdim ve telefondan lobiyi aradım. ‘Alo Serdar Bey’in odasına  revirden birini yollayın.Çabuk olun’dedim telaşla ve üzerimi değişip,otelden çıktım.

    İşte hediyen Serdar ALTUN. Hayatın boyunca unutamayacağın bir hediye.Bir yanım öylesine mutluydu ki,sonunda ona haddini bildirmiştim.Gözleri ve sinirden kızaran suratı aklıma geliyor ve yolda kahkahalara boğuluyordum.Ama bir yanım alev alev yanıyordu.Sanki onun eline değil,benim kalbime batmıştı o cam parçası.Dolan gözlerini hatırlayınca içimi bir şeyler kemirmeye başlamıştı.‘Allahım ben ne yaptım,bu adamın kalbini mi kırdım?’dedim birden kendime.Ama o da benim canımı yakmıştı.Kalbimi kırmıştı,bana fahişeymişim gibi davranmıştı.Eve girdiğimde saat birdi ve annem haberi olduğu için telaşsızca oturuyordu.Biraz sohbet ettikten sonra odama girdim.Daha doğrusu sohbet değildi,annem bir şeyler anlatmıştı bende dinliyormuş gibi yapmıştım çünkü aklım hala Serdar’da idi.Yatağa yattığımda bundan sonra ne olucak diye merak etmiştim.Kesin kovulacaktım.Ama umrumda değildi.Şuan sadece Serdar ve  deli gibi yanan kalbim önemliydi.

‘İyi geceler Serdar,İYİ Kİ DOĞDUN !! :)

İKİ TEN TEK BEDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin